וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'זארה פראנדלי: "הפרויקט שלנו יימשך"

מאמן איטליה הודיע כי הוא נשאר, אבל טען: "יש לנו רעיונות מיושנים שזקוקים לשינוי. כשנהיה מוכנים, נזכה שוב ושוב"

איטליה מלקקת את פצעי התבוסה 4:0 לספרד בגמר יורו 2012, אבל לצד האכזבה, בארץ המגף מגלים גם לא מעט אופטימיות לגבי העתיד. המאמן צ'זארה פראנדלי, שחתום לשנתיים הבאות, הודיע כי לא יעזוב את תפקידו. זאת למרות שבמהלך השנה האחרונה הביא המאמן לא פעם את חוסר שביעות רצונו משיתוף הפעולה בין ההתאחדות לקבוצות ודיווחים טענו כי הוא ירצה לסיים את תפקידו בתום הטורניר.

"הפרויקט נמשך", הודיע פראנדלי במסיבת עיתונאים. "היו רגעים שעברו אצלי מחשבות מסוימות, אבל ההתאחדות תמיד נתנה לי הרגשה טובה. בלתי אפשרי לעזוב אחרי ההפסד הזה. הפרויקט שלנו מרתק. קשה, אך מרתק".

המאמן המשיך: "כדורגל יכול להיות מנוע לשינוי. אנחנו מדינה זקנה עם רעיונות מיושנים וצריכים אומץ לשנות. באנו לטורניר עם רצון לשנות ולמרות שזה יהיה קשה, נצטרך לשלב את צורת המשחק עם תוצאות. יצרנו נבחרת לאומית עם מנטאילות של קבוצה. אולי אנחנו עוד לא מוכנים לזכות ביורו, אבל כשהיה, נזכה שוב ושוב".

על העתיד אמר: "נצטרך למצוא שחקנים עם פוטנציאל לקחת את המושכות מאנדראה פירלו, שאני מקווה שימשיך לשחק בנבחרת עוד שנה או שנתיים. אנחנו צריכים שחקנים שיהיו מוכנים עוד שנתיים. אני לא בטוח ששלושה אימונים כל שמונה חודשים זה מספיק. אני מאמן שצריך לעבוד על המגרש. אני נשאר כי ההתאחדות, כמוני, רוצה לשנות".

איטליה הפסידה לספרד בגמר יורו 2012

בופון: "לא הייתה תחרות, ספרד היו עליונים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully