וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטורה מסינה: "מכבי היא בין היריבות החזקות שלנו העונה"

האיטלקי שחזר לצסק"א נערך לבניית הקבוצה, והבהיר: "נצטרך למצוא מחליפים לקרסטיץ', קירילנקו, שבד ושישקאוסקאס"

אטורה מסינה חוזר בסערה לאירופה, ומתברר שיש לו תוכניות ארוכות טווח עם החזרה שלו לצסק"א מוסקבה. המאמן האיטלקי, שחתם לשלוש שנים, העניק היום (ראשון) ראיון ל'גאזטה' ובו הוא פרש את משנתו ונתן הערכות לגבי חוזק היריבות ביורוליג.

"כשהחדשות על התקציב שלנו בגובה 44 מיליון יורו הגיעו, הנהלת צסק"א כעסה. יהיה לנו את אחד מהתקציבים הטובים ביותר ביורוליג, אבל זה לא יגיע לסכום הזה", אמר מסינה. "אנחנו פותחים את העונה החדשה בצורך בהחלפה של ארבעה שחקנים: ננאד קרסטיץ', אנדריי קירילנקו, אלכסיי שבד ורמונאס שישקאוסקאס שפרש, ולכן נצטרך לבצע בחירות בשוק".

בהמשך הראיון התייחס מסינה למועמדים להגיע לצסק"א, ואמר: "ארצג ומיקוב? ארצג הוא פאוור פורוורד מודרני שיכול לשחק מתחת לסל. אנחנו מעוניינים בוולאדו מיקוב. הוא שחקן מגוון וטוב מאוד. אנחנו רק צריכים עכשיו לדעת אם הוא יכול להתאים לסגל מכיוון שהתחרות גדולה".

על התחרות הגדולה העונה ביורוליג, אמר מסינה: "הקבוצות הטורקיות, ברצלונה, מכבי תל אביב ומילאנו יהיו היריבות החזקות ביותר שלנו. לאחר מכן סיינה, שיש לה מסורת באירופה, ושני המועדונים מאתונה. בכל שנה הם מקצצים בתקציב, אבל הן תמיד נלחמות על התואר". ויש לאיטלקי גם מילים חמות להגיד על אנדרו ביינום, אחרי שבילה בעונה החולפת בלייקרס, ואמר: "אנדרו ביינום הוא שחקן העתיד של לוס אנג'לס. הוא יכול לשלוט ולעבוד קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully