וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טור דה פראנס: פיטר סגאן ניצח בקטע הראשון

הרוכב הסלובקי, שמשתתף בפעם הראשונה במרוץ היוקרתי, גבר על קנצ'לרה, מנצח הפרולוג, בסיומת של קטע הפתיחה

מרוץ הטור דה פראנס בגרסת 2012 נכנס היום (ראשון) ליומו השני כשהקטע הראשון הסתיים. כזכור, בשבת התקיים הפרולוג בו ניצח כצפוי הספרינטר המצטיין פביאן קנצ'לרה השוויצרי. היום קנצ'לרה היה קרוב מאוד לניצחון נוסף, אבל בספרינט המסיים של הקטע הוא התחרה נגד פיטר סגאן הסלובקי ואדבלד בואסון האגן הנורבגי, כשבסופו של דבר סגאן היה זה שניצח. עבור סגאן זה היה ניצחון ראשון בקטע בפעם הראשונה שבה הוא מתחרה בטור דה פראנס, הישג מרשים לכל הדעות. סגאן בן ה-22 מייצג את קבוצת ליקוויגאס, וכעת הוא גם מחזיק בחולצה הירוקה עבור הרוכב הצעיר המצטיין של הטור.

הקטע הראשון של הטור התקיים בבלגיה והיה לאורך 198 קילומטרים בין ליאז' לזירינג. הוא התאפיין ברובו במישור, אבל היו בו חמש גבעות כשהאחרונה שבהן הייתה בשני הקילומטרים האחרונים של הקטע, כל שהספרינט של הסיום היה למעשה בשיפוע.

בסיכומו של יום, פביאן קנצ'לרה שמר על פער שבע השניות על פני בראדלי וויגינס הבריטי אותו השיג אתמול, כשגם האלוף מאוסטרליה, קאדל אוואנס, סיים בדבוקה של וויגינס. מחר (שני) יתקיים הקטע השני במרוץ שיהיה גם הוא מישורי והאורך שלו יהיה 207.5 קילומטרים בין ויסה לטורנאי שבבלגיה.

הדירוג בתום הקטע הראשון:

1. פביאן קנצ'לרה (שוויץ, רדיושאק) 5:05:32 שעות
2. בראדלי וויגינס (בריטניה, סקיי) 7 שניות
3. סילביאן שבאנל (צרפת, אומגה פארמה-קוויקסטפ) 7 שניות
4. טיג'יי ואן גארדרן (ארצות הברית, בי.אם.סי) 10 שניות
5. אדבלד בואסון האגן (נורבגיה, סקיי) 11 שניות

אופניים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully