וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה שרף: "אני מועמד יוצא מן הכלל"

1.7.2012 / 17:38

המאבק בין סיעת עוז לסיעה המאוחדת לקראת הבחירות באיגוד הכדורסל מתחמם, וכעת יש חשד לכפילויות בחתימות

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

סיעת עוז בראשות צביקה שרף ושאול אייזנברג הגישה היום (ראשון) ליו"ר בקרת התקציבים, רו"ח מוטי גולנסקי, את רשימת מועמדי הסיעה להנהלת איגוד הכדורסל, ובנוסף למעלה מעשרה אחוזים מנקודות האגודות השונות - הליך שמאפשר להן להתמודד להנהלה. בתוך הרשימה נמצאים נציגי משתי קבוצות ליגת העל צביקה ליבר (ברק נתניה) ויעקב הרן (הפועל חולון), חבר הכנסת לשעבר אבשלום וילן ונציגי קבוצות הליגה הלאומית כמו איציק דבש (באר יעקב) וגבי גולן (לב השרון).

שרף: "בצד השני עושים דברים איומים"

עוד קודם לכן, הגיש נציג הסיעה המאוחדת של מכבי, הפועל, בית"ר ואליצור, נאור גלילי, את רשימת המועמדים של הסיעה ובנוסף חתימות של למעלה מ-90 אחוזים מהנקודות, מה שגרם לנציגי סיעת עוז למורת רוח שכן לכאורה מדובר בכמות אחוזים לא מבוטלת שמהווה כפילויות. מאחר ובעוז הצהירו על 10 אחוזים מהנקודות, לא יתכן שבסיעה המאוחדת ישיגו יותר מ-90 אחוזים. לפי טענת נציגי הסיעה המאוחדת, לסיעת עוז אין חתימות של עשרה אחוזים כנדרש, ולכן אין באפשרותם להתמודד. כמו כן, הגישה סיעת עוז באמצעות עורך הדין אמיר רוזנברג בקשה לפסול את הסיעה המאוחדת לאחר שלטענתם עברו על חוקי הבחירות.

ראש סיעת עוז, צביקה שרף, אמר היום בתום הפגישה בתל אביב: "הגשנו את הרשימה של המועמדים להנהלת איגוד הכדורסל לבחירות הקרובות. יש לנו רשימה טובה, אנחנו מתמודדים מול יריב שיש לו הרבה כוח והרבה התארגנויות יחד, אבל אם תסתכלו תראו ברשימה את הקבוצה מספר 1 ממרכז הפועל שהיא הפועל חולון. יש לנו את צביקה ליבר, האיש הבכיר של אליצור, אורנה אוסטפלד מקבוצת הנשים מהמובילות בארץ שעשתה משהו בכדורסל הישראלי ואני לא צריך להעיד על עצמי.

בצד השני מפעילים לחצים איומים על אנשים לא לחתום ולא לתמוך, עושים דברים איומים בניגוד להחלטת רשם העמותות כדי לשבש את הליך הבחירות כולו אבל הגשנו את הרשימה ונתן למר גולנסקי לעשות את עבודתו. אנשים אוימו ונאמר להם שיוטלו נגדם סנקציות אם יתמכו בנו, אבל ההתחייבות שלנו לאנשים האלה היא שנשמור על הסודיות שלהם והחשאיות שלהם. כל מי שהכדורסל חשוב לו ויקר לו צריך לבוא לבחירות החשאיות שייערכו ב-11 ליולי ולהצביע. יש לנו רשימה טובה, אני מועמד יוצא מן הכלל, ואני חושב שבעניין הזה הרצון שלי לעשות טוב לכדורסל הוא ללא דופי ואנחנו צריכים להילחם בכל התופעות הנוראיות שמתרחשות והולכות להתרחש באיגוד הכדורסל החל מהחמישה חודשים האחרונים".

לגבי טענות הרשימה המאוחדת אמר שרף: "מה שנאמר על ידי נציגי מכבי הוא לכאורה שקר. אם הם החתימו מישהו אחרי שהוא חתם לנו זה היה בלחצים ובאיומים. אנחנו יודעים על אנשים שהיו עליהם הרבה מאוד לחצים ומה שהכנופייה עשתה אחרי שפעמיים היא נסעה בארץ על חשבון כספי ציבור עם עורכי דין והחתימו את אנשי הקבוצות הם הפכו את היוצרות ואת טופסי התמיכה כדי לנסות ולגלות מי חתמו לנו כדי לבטל את זה בחשאיות. הם ניגשו לאנשים עם כביכול אקדח ברקה ואמרו להם 'אם לא תחתום לנו נעשה לך ככה וככה'. ואז אותו אדם חתם וכך הם מגיעים ל-90 אחוז, אנחנו הגשנו יותר מ-10 אחוזים והם עשו כל מיני טריקים וככה הם נראים. יש לי הרבה מה להגיד גם בנושאים המקצועיים ולא רק בנושאים המכוערים של אלה שצועקים כל הזמן".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully