וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קית לנגפורד סיכם לשנתיים במילאנו

באיטליה טוענים: הגארד שעזב את מכבי תל אביב יחזור לשתף פעולה עם הנדריקס וסקאריולו. הודעה רשמית צפויה בקרוב

48 שעות לאחר שהודיע רשמית כי הוא עוזב את מכבי תל אביב, קית' לנגפורד מצא בית חדש. על פי דיווחים בתקשורת האיטלקית, הגארד בן ה-28 סיכם לשנתיים בשורות מילאנו והוא ימשיך לשתף פעולה עם ריצ'רד הנדריקס, שחתם בקבוצה לאחרונה. באיטליה מדווחים כי לנגפורד סגר את תנאיו בשעות הלילה וכי הודעה רשמית מטעם במועדון צפויה לצאת במהלך השעות הקרובות.

בכך, לנגפורד יחזור לשתף פעולה עם המאמן סרג'יו סקאריולו, שהדריך אותו בחימקי מוסקבה. הגארד כבר שיחק בעבר בביילה (2007/8) ו-וירטוס בולוניה (2008/9) לפני שהצטרף למוסקבה. הוא העדיף את ההצעה ממילאנו על פני הצעה מברצלונה וכן הצעות מטורקיה ורוסיה.

כזכור, ביום שישי הודיע סוכנו של השחקן לראשי מכבי תל אביב כי לנגפורד לא ימשיך בקבוצה למרות שהצהובים הסכימו לממש את האופציה עליו ולשלם לו 1.1 מיליון דולר לעונה הבאה. ככל הנראה, ההצעה של מילאנו, שכאמור פיתתה גם את הנדריקס, אטרקטיבית יותר כלכלית.

לנגפורד הגיע למכבי תל אביב מעט לאחר פתיחת העונה החולפת ורשם ביורוליג ממוצעים של 10.8 נקודות, 2.5 ריבאונדים ו-2 אסיסטים למשחק. בסדרת רבע הגמר מול פנאתינייקוס קלע לנגפורד 13.4 נקודות למשחק, כששני המשחקים הטובים ביותר שלו היו הראשון בו קלע 21 נקודות (ומכבי הובסה) והשני בו קלע 17 נקודות וחטף גם שלושה כדורים. בליגת העל רשם 13.8 נקודות למשחק בעונה הסדירה, קלט 3.8 ריבאונדים ומסר 3.1 אסיסטים. בפלייאוף רשם ממוצעים של 15.8 נקודות, 4.5 ריבאונדים ו-3.8 אסיסטים למשחק.

לנגפורד: "אני צריך לדאוג למשפחה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully