וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיסאות גלגלים: נועם גרשוני זכה ברולאן גארוס

ניצח בגמר את ג'יימי בורודקין (8 בעולם), בזוגות הפסיד בגמר יחד עם בועז קרמר. מאמנו: "העברנו מסר ליריבים באולימפיאדה"

טניסאי הקוואד הישראלי, נועם גרשוני, ממשיך לכבוש פסגות חדשות בעולם הטניס על כיסאות גלגלים. לאחר שזכה לא מזמן עם נבחרת ישראל באליפות העולם, גרף היום (ראשון) גרשוני תואר נוסף וזכה ברולאן גארוס על החימר הפאריסאי.

גרשוני (3 בעולם) ניצח ארבעה משחקים בסך הכל בטורניר היוקרתי: ברבע הגמר גבר על אנטוניו רפאל האיטלקי, בחצי הגמר ניצח 0:6 ,4:6 את אנדי לפט'ורן האנגלי (4 בעולם), ובגמר ניצח אנגלי אחר, ג'יימי בורודקין (8 בעולם), עליו גבר 2:6, 3:6. בורודקין הגיע לגמר לאחר שזכה השנה באליפות אוסטרליה הפתוחה, אבל על החימר היה זה דווקא הישראלי שהראה עליונות. בסיום המשחק בירך מאמן נבחרת אנגליה את גרשוני וכינה אותו "אייסמן".

מאמנו של גרשוני, נמרוד ביכלר, אמר בסיום: "היה חשוב לנועם להשיג תוצאה טובה בטורניר הזה, כדי להעביר מסר ליריביו לקראת האולימפיאדה. נועם הגיש היטב ושיחק משחק התקפי עם הרבה ווינרים, שהביאו אותו לניצחון".

מי שגם קצר הצלחה בתחרות הוא הישראלי בועז קרמר (12 בעולם), שהעפיל לחצי גמר התחרות. קרמר גבר בסיבוב הראשון על סילבה וירגיל הצרפתי 0:6 ,0:6 וברבע הגמר הדיח את לוקאס סיטהול מדרום אפריקה (6 בעולם) עם 1:6, 4:6. בחצי הגמר הפסיד קרמר 6:1, 6:1 לג'יימי בורודקין.


בזוגות העפילו קרמר ונועם גרשוני לגמר התחרות, לאחר שניצחו בחצי הגמר את בורודקין וסיטהול 3:6, 0:6. במשחק הגמר הפסידו השניים 4:6, 6:2, 6:4 לצמד האנגלי אנדי לפט'רון ופיטר נורפולק.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully