וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניק קאליית'ס חתם בלוקומוטיב קובאן לשנתיים

חדשות רעות לאוחיון? המועדון הרוסי החתים את רכז פאתינייקוס. פאו, קאחה וגלאטסראיי מעוניינות בשחורציאניטיס

האם בלוקומוטיב קובאן מתכוננים למצב בו לא יוכל יוגב אוחיון לחתום במועדון? כפי שכבר דיווחנו לפני כשבוע, בקבוצה הרוסית עקבו מקרוב אחר ניק קאליית'ס, והערב (שבת) הודיע נשיא המועדון הרוסית על החתמתו של הרכז. היווני חתם לשנתיים, אם כי עדיין לא ברור הסכומים שהוא צפוי להרוויח, ונראה שהגעתו למועדון בהחלט מערערת את מעמדו של יוגב אוחיון, שבמקרה ואכן יעבור למועדון ייאלץ להילחם על מקומו בחמישייה מול הרכז המצויין. קאליית'ס העמיד ממוצעים של 7.6 נקודות, 2.8 ריבאונדים, 2.4 אסיסטים ו-1.2 חטיפות ביורוליג, במדי פנאתינייקוס, ו-8 נקודות, 3 אסיסטים ו-2.3 ריבאונדים בליגה היוונית.

* שחקן יווני נוסף שמחפש את דרכו באירופה הוא סופוקליס שחורציאניטיס. הסנטר של מכבי תל אביב בעונה החולפת ולא ימשיך באלופה הישראלית מחזיק במספר הצעות, כשבין המתעניינות אפשר למצוא את גלאטסראיי, קאחה לבוראל ופנאתינייקוס.

* ז'ליקו אוברדוביץ' דיבר עם כתבים ביוון הערב (שבת) ואישר כי בעונה הקרובה הוא מתכוון לקחת שנת שבתון. אחד המאמנים הגדולים בתולדות היורוליג הודיע בחודש שעבר על עזיבתו את פנאתינייקוס אחרי תקופה בלתי נשכחת, ועוזרו הנצחי, דימיטריס איטודיס, סיפר: "אולי יום אחד בעתיד נהיה שוב ביחד בפנאתינייקוס, או במקום אחר. אף אחד לא יודע מה יהיה בעתיד".

כדורסל אירופאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully