וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירוסלבה שבדובה השיגה "מערכת זהב" מול שרה אראני

המדורגת 65 הפכה לראשונה בעידן הפתוח שמשלימה מערכה בלי לאבד נקודה: "אולי יתלו שלט שיציין את האירוע במגרש 3"

מי אמר שבטורניר ווימבלדון לא נשברים כל השיאים? היום (שבת) הצליחה הטניסאית הקזחית ירוסלבה שבדובה לשבור שיא היסטורי בניצחון שלה 0:6, 4:6 על שרה אראני, המדורגת 10 בטורניר, בסיבוב השלישי.

הקזחית, המדורגת במקום ה-65 בעולם שהגיעה לרבע הגמר ברולאן גארוס וגם שם הייתה קרובה לניצחון מול פטרה קביטובה, זכתה במערכה הראשונה על האפס. לא סתם על האפס, אלא ממש על האפס. שבדובה לא איבדה אפילו נקודה אחת וזכתה ב-24 במהלך המערכה הראשונה כדי להפוך לטניסאית הראשונה אי פעם שמשיגה "מערכת זהב" בווימבלדון תוך 15 דקות בלבד.

סתם כדי להבין את גודל ההישג יש לציין שאראני, פינליסטית רולאן גארוס מהשנה, ביצעה בכל המערכה הראשונה טעות לא מחויבת אחת, כך ששבדובה למעשה הרוויחה את כל הנקודות שלה. בנוסף, האיטלקיה דייקה ה-75 אחוזים מההגשות הראשונות שלה ועדיין לא הצליחה לזכות אפילו בנקודה אחת על ההגשה שלה. שבדובה בסך הכל חבטה ארבעה אייסים במערכה הראשונה והוסיפה אליהם 14 ווינרים וכמובן ש-0 טעויות לא מחויבות כדי להשלים את אחד הדברים המדהימים ביותר שראינו בטניס הנשים ובכלל בטניס בשנים האחרונות. בשמינית הגמר תשחק שבדובה נגד סרינה וויליאמס.

אגב, הניצחון הזה אינו זר לשבדובה, שהחזיקה בשיא הקודם בטניס הנשים לאחר שזכתה ב-23 נקודות ברציפות מול איימי פרייז'ר בממפיס 2006. האחרון שעשה את זה בגברים היה ביל סקאנלון, שניצח 2:6, 0:6 את מרכוס רוסבר בדרליי ביץ' ב-1983. בסבב הנשים, נעשה דבר כזה פעם אחת בלבד בהיסטוריה ב-1940 ומאז לא קרה מעולם. שבדובה עצמה כתבה בחשבון הטוויטר שלה: "סיבוב רביעי מותק! היום השגתי ביצת זהב".

"רק אחרי המשחק הבנתי מה קרה כשהמאמן שלי אמר לי. לא האמנתי לו, הייתי בטוחה שהוא טועה. לא התרכזתי בסטטיסטיקה במהלך המשחק, רק שיחקתי נקודה אחרי נקודה. בסך הכל חשבתי ששיחקתי מערכה טובה. אני תוהה אם ישימו צלחת לציון המאורע במגרש מספר שלוש, כמו שעשו לג'ון איזנר וניקולא מאהו (המשחק הארוך בהיסטוריה) במגרש מספר 18".

מה עוד קרה ביום המשחקים בווימבלדון?

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully