וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילביה באלוטלי: "נמאס למריו מהביקורת"

אימו המאמצת של החלוץ גילתה מדוע הוריד את החולצה בחצי הגמר והוסיפה: "הפעם האחרונה שהוא בכה הייתה בגלל מוריניו"

מריו באלוטלי, הגיבור הגדול של איטליה בחצי גמר היורו, ספג במהלך הטורניר לא מעט אש כאשר הסרטונים בכיכובו מציפים את הרשת. אימו המאמצת, סילביה, העניקה ראיון נרחב ל"גאזטה דלו ספורט" ושפכה מעט אור על הנעשה בראשו של אחד השחקנים יוצאי הדופן בעולם.

"כשמריו מרגיש קושי, מותקף או נבגד, הוא נסגר. הוא מבודד עצמו מאחרים וזה מה שקרה לו לפני המשחק נגד אירלנד. התקשנו להשיג אותו והוא לא ענה להודעות. לכן בכיתי מאושר אחרי הצמד מול גרמניה. השערים הללו במשחק כל כך חשוב שחררו אותו והכישרון והגאון הקטן שבתוכו יצאו החוצה. הוא סופסוף הצליח להוכיח את זה", אמרה סילביה.

באלוטלי רץ בסיום המשחק להתחבק עם אימו ופרץ בבכי: "קשה לראות את מריו בוכה והפעם האחרונה שזה קרה הייתה כנראה בגלל זוזה מוריניו. היה קשה לו לחבק אותי ליד כולם. כמו כל בחור צעיר, מביך אותו להיראות ליד אמא, אבל באותו רגע הוא היה פשוט מאושר. הוא לחש באוזני וביקש שאביו יגיע לקייב. שנינו נהיה בגמר ביום ראשון".

סילביה באלוטלי סיפר גם מדוע בנה הוריד את החולצה אחרי השער השני שכבש לרשת גרמניה: "הוא אמר שנמאס לו שמבקרים אותו על שהוא לא חוגג שערים ולכן החליט להמציא מדהו חדש. מריו תמיד אומר לי: 'אני לא שחצן, אבל מרגיש שיש בי משהו מיוחד'". עוד הוסיפה האם: "צ'זארה פראנדלי הוא אדם טוב והוא לימד את בני דברים חשובים. לכן התקשרתי להודות לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully