וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנד: הידינק סירב, חוליט הציע את עצמו

קרב הירושה להחלפת ואן מרוויק נמשך: מאמן אנז'י הודיע כי יישאר בקבוצתו. חוליט: "יש לי את היכולות לאמן את הנבחרת"

הקרב על ירושת מקומו של ברט ואן מרוויק בנבחרת הולנד נמשך: אחרי התפטרותו של המאמן בעקבות הכישלון ביורו ואי צבירת הנקודות בשלב הבתים, עלה שמו של חוס הידינק כמועמד אפשרי לנבחרת, אבל היום (שבת) מתברר כי מאמן אנז'י סירב להצעה ובשלב הזה הוא מעדיף להמשיך לאמן ברוסיה.

הידינק, שאימן את נבחרת הולנד ביורו 1006 וסחב אותה עד לחצי הגמר במונדיאל שנתיים לאחר מכן, סיפר בראיון ל'דה טלחראף': "אני לא פנוי להחליף את ברט ואן מרוויק. בדיוק קיבלתי יד חופשית מהבעלים של אנז'י וזה בלתי אפשרי ללכת". על עזיבתו של ואן מרוויק, אמר: "אני מופתע במיוחד מהמהירות שזה קרה".

מנגד, מי שמציע את עצמו לתפקיד הוא כוכב העבר של הנבחרת רוד חוליט, ומשוכנע שהוא האדם הנכון להצעיד את הנבחרת. כוכב מילאן לשעבר סיפר בראיון שנערך עימו: "אני יודע שיש לי את היכולות להחליף את ואן מרוויק כמאמן הנבחרת.

חוליט שלא ממש הצליח כמאמן והדריך את צ'לסי, ניוקאסל, פיינורד, לוס אנג'לס גלאקסי וטרק גרוזני, הוסיף: "הפסדתי כמאמן, אבל אנשים נוטים לשכוח שזכיתי בהרבה דברים, גם כשחקן וגם כמאמן. עדיין אין משהו קונקרטי כרגע. ההתאחדות לא פנתה אליי, אבל זה יהיה כבוד גדול". חוליט, אגב, לא מאמן מאז יוני 2011, אז הוא פוטר מטרק לאחר שישה חודשים בלבד.

אתר וואלה! יורו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully