וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב בקבוצת הדירוג הראשונה

הצהובים נהנו מתוצאות העונות החולפות והם עשויים לקבל הגרלה נוחה יותר. עוד בקבוצה ה-1: אולימפיאקוס, פאו וברסה

חדשות טובות למכבי תל אביב, שתהיה בקבוצת הדירוג הראשונה לקראת הגרלת שלב הבתים של היורוליג, שתתקיים ביום שישי הבא. הדירוג נעשה על פי שיקלול של שלוש השנים האחרונות במפעל והתוצאות הטובות של הצהובים יעניקו להם הגרלה סבירה יותר ככל הנראה, למרות שקל זה בכל מקרה לא יהיה.

יחד עם מכבי, בקבוצת הדירוג הראשונה נמצאות אלופת אירופה אולימפיאקוס, כמו גם פנאתינייקוס ואלופת ספרד ברצלונה, שתיהן הפסידו בחצי גמר הפיינל פור האחרון. קבוצת הדירוג הבאה מכילה שתי ספרדיות, ריאל מדריד וקאחה לבוראל, את סגנית אלופת היורוליג צסק"א מוסקבה ואת סיינה האיטלקית.

יתר קבוצות הדירוג:

קבוצה שלישית: חימקי מוסקבה (רוסיה), פרטיזן בלגרד (סרביה), אלבה ברלין (גרמניה), אפס איסטנבול (טורקיה)

קבוצה רביעית: מלאגה (ספרד), ריטאס וילנה (ליטא), ז'לגיריס קובנה (ליטא), פנרבחצ'ה/אולקר (טורקיה)

קבוצה חמישית: פרוקום (פולין), מילאנו (איטליה), באמברג (גרמניה), לובליאנה (סלובניה)

קבוצה שישית: צדביטה (קרואטיה), בשיקטאש (טורקיה), שאלון (צרפת), קבוצה מהמוקדמות

כזכור, שיטת המשחקים משתנה בצורה משמעותית העונה. השלב הראשון יישאר במתכונת רגילה עם ארבעה בתים בני שש קבוצות ועשרה משחקים בסך הכל. לאחר מכן, שלב הטופ 16 יכלול שני בתים בני שמונה קבוצות כל אחד, שישחקו 14 משחקים ביניהן. בטופ 16 לא תהיה הגרלה והקבוצות ישובצו לפי מיקומיהן בבית המוקדם.

משלב המוקדמות, תעפיל העונה רק קבוצה אחת, לאחר שנתיים בהן היו שתי עולות. גם שם המאבק יהיה חריף, כאשר בין היתר ניתן למצוא בין שמונה הקבוצות שיחפשו את הכרטיס האחרון את קאזאן הרוסית, שהגיע לרבע גמר היורוליג בעונה שעברה ואת קאנטו, שעשתה צרות למכבי תל אביב בטופ 16. גם נימבורק, אלופת צ'כיה אותה מאמן ננו גינזבורג הישראלי, תנסה להעפיל מהמוקדמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully