וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בקטע מתוך הדיון בין אשתו ואימו של גומא אגייאר

בית המשפט קבע: צד שלישי יכריע בנוגע להונו ונכסיו של איס העסקים. לא התקבלה הכרעה בנוגע לבעלותו על הפועל ירושלים

ההליך המשפטי בנוגע לשליטה בהונו של גומא אגייאר נפתח אתמול (חמישי) בערב במיאמי, פלורידה, בהשתתפות אשתו של איש העסקים הנעדר, ג'יימי אגייאר, אימו, אלן אגייאר, וסוללה של יועצים, עורכי דין ומקורבים. "זה בהחלט לא תיק שגרתי", אמר השופט מארק ספייסר לאחר שיצא מבית המשפט המאוכלס, "בדרך כלל אנחנו רגילים לחמישה אנשים בחדר".

על פי דיווחים בתקשורת האמריקאית, למשך מרבית הדיון ייבבה אשתו של אגייאר בעוד אימו נותרה קרה. בסופו של דבר, לא אשתו של אגייאר ולא אימו זכו מבחינה משפטית בתיק, כאשר עורכי הדין של השתיים החליטו כי אחד ממקורביו של אגייאר, גלן גולדשטיין, הוא זה שיכריע כיצד לטפל בהונו ונכסיו של איש העסקים שנעלם בלב ים כבר לפני למעלה משבוע. יש לציין כי צד שלישי המיוצג של ידי חברה בשם "נורת'ן טראסט" מחזיק במרבית מנכסיו של אגייאר, כפי שדאג להבהיר איש העסקים היהודי בצוואתו.

ההסכם הושג בזכות נסיון פיוס מוצלח של שלושה רבנים שהיו מקורבים לאגייאר. בכל הנוגע למעורבות של אגייאר בהפועל ירושלים, הנדל"ן ועסקיו השונים בישראל, המוערכים בכ-40 מיליון דולר, עדיין לא התקבלה החלטה. עורך דינה של ג'יימי אגייאר טען כי עסקיו של אגייאר בישראל, כולל מעורבתו בקבוצות הספורט השונות, עלולות להביא לפשיטת הרגל של המשפחה.

על אף הפיוס, לכאורה, שני הצדדים לא חסכו במילים בהצהרות שלהם. עורך דינה של ג'יימי אגייאר הקריא אחד המכתבים מטעמה: "זו הדרך היחידה שג'יימי יכולה להגן על עצמה ועל ילדיה מהמעשה האחרון בסדרה של ההתנהגות הפולשנית והפוגעת של אלן אגייאר, שמנסה להרוס את הבית של ג'יימי, גומא וילדיהם ולהשיג בעלות מלאה על נכסיהם. שבוע בלבד אחרי ההיעלמות שוברת הלב של בעלה, במקום שיתנו לה קצת זמן לנשום, להתאבל ולטפל בילדיה, ג'יימי נאלצת לבלות את זמנה בבית המשפט".

עורך דינה של אלן אגייאר לא נשאר חייב, ואמר: "ג'יימי אגייאר איימה על גומא בגירושים, מה שערער את מצבו הנפשי והוביל באופן ישיר להיעלמותו, ועכשיו יש לה את החוצפה להתנהג כאלמנה אבלה". הצדדים ייפגשו פעם נוספת בבית המשפט ביום שלישי.

חשד: אמו של אגייאר מחקה הודעות מהסלולרי שלו?

כדורסל בוואלה! ספורט

צפו בקטע מהדיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully