וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקאש רוסול על נדאל: "הופתעתי מההתנהגות שלו"

הצ'כי שגבר על נדאל מווימבלדון התייחס לדחיפה הקטנה שקיבל מהספרדי: "ניסה להוציא אותי מריכוז". נדאל: "הוא שיחק מדהים"

אחת הסנסציות הגדולות בתולדות הטניס העולמי ככל הנראה, התרחשה בליל אמש (חמישי) על הדשא המפורסם של המגרש המרכזי בווימבלדון. רפאל נדאל, ממרומי המקום השני בעולם ובטורניר הנוכחי, הודח מול יריב אלמוני יחסית, צ'כי בשם לוקאש רוסול, המדורג 100 בעולם, שהדהים עם (9) 7:6, 4:6, 4:6, 6:2, 4:6. עבור רוסול בן ה-26, זהו הטורניר הראשון בו הוא משתתף בהגרלה הראשית של ווימבלדון ואת הסנסציה הזו הוא לא ישכח כל חייו.

זה היה הפסד לא אופייני לנדאל, שלא רק שלא התעלה לרמה מקצועית מספקת ונכנע לאיכויות מפתיעות של יריבו, אלא הפעם גם לא הצליח לשמור על קור רוח ונראה עצבני וחסר אונים. באחת ההפסקות שוחח בעצבנות עם השופט, ופעם אחרת הוא אף נתקע בכוונה ביריבו בהחלפת המגרשים, בתקרית שלא הולמת את השור ממאיורקה. "אני מופתע מאוד שהוא עשה דבר כזה במגרש מרכזי בווימבלדון", אמר לאחר מכן רוסול על הדחיפה הקטנה. רוסול אמר על ההתנהגות של נדאל ש"הוא ניסה להוציא אותי מריכוז. זה בסדר, ידעתי שהוא ינסה משהו, אבל הצלחתי להתרכז".

נדאל עצמו התקשה להסביר את ההפסד. "במערכה החמישית הוא שיחק יותר ממדהים", הודה הספרדי על היכולת של יריבו, "לפני כן, בשלוש המערכות הראשונות, לא שיחקתי מספיק טוב. כל מה שאגיד יישמע כמו תירוץ. זה לא הזמן לנסות להסביר, עכשיו זה הזמן לנוח, אני ראוי למנוחה הזאת".

מנגד, הצ'כי, שנותר די המום מהניצחון שלו עצמו, חיפש את המילים: "אני לא יודע מה לומר, זה נס בשבילי. לא ציפיתי למשהו כזה, כל כך הרבה רגשות מציפים אותי ופשוט אין לי מילים. נדאל הוא סופרסטאר ואני מצטער בשבילו. שיחקתי מדהים היום ואני מקווה שאוכל לשחק עוד משחק כזה. האוהדים תמכו בי וזה היה נהדר. לפני המשחק חשבתי לתת שלוש מערכות טובות, להתרכז, אבל ידעתי שנדאל הוא בסך הכל בן אדם. לפעמים גם הוא לא בכושר טוב וזה קרה לו היום. נתתי את המשחק הטוב בחיי והייתי טוב ממנו היום. אני מאושר, לא קרה לי דבר כזה בחיי".

עבור נדאל, מדובר בפעם הראשונה מאז 2005 בה הוא מודח בסיבוב השני של גרנד סלאם, כאשר גם אז זה קרה בווימבלדון, מול ז'יל מולר מלוקסמבורג. למעשה, מאז אליפות ארצות הברית 2009 ועד היום, נדאל לא נעצר לפני רבע הגמר, כשהרצף כולל שמונה גמרים מתוך 11 טורנירים וחמש זכיות בגרנד סלאמים, שהעלו את מאזנו הכולל ל-11.

אגב, תקרית מעניינת נוספת אירעה אמש בווימבלדון, במהלך הניצחון של אנדי מארי על איבו קרלוביץ'. אחרי המשחק הקרואטי פקפק ביושרה של השופטים במשחק מול הפייבוריט המקומי, כשאנשי הקו קראו נגדו 11 (!) פעמים לדריכה על קו הרוחב במהלך ההגשה. "זו הייתה שערורייה, פשוט שערורייה", אמר בסיום קרלוביץ', "זה ווימבלדון, מגרש מרכזי, והם עדיין עושים את זה. כל היוקרה של הטורניר הזה ירדה מבחינתי. אני מרגיש מרומה". מארי הגיב להאשמות, ואמר ש"אלו דברים קשים מאוד, לערער באמינות של ווימבלדון. היו פה אלפי משחקים לאורך השנים, ומעולם לא פקפקו ביושרה של הטורניר. זו פעם ראשונה שאני שומע על דבר כזה".

לוקאש רוסול הדהים את נדאל בסיבוב השני של ווימבלדון

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully