וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לב: "הדמעות זלגו בחדר ההלבשה. איטליה יריבה קלאסית"

יואכים לב סיפר על התחושה במחנה הגרמני אחרי ההדחה: "היה לנו טורניר מצוין, אל תפקפקו בנו". להאם: "הפסד צורב מאוד"

מאמן נבחרת גרמניה, יואכים לב, לצד עוזרו האנזי פליק. רויטרס
שילמו את המחיר. לב/רויטרס

הלם מוחלט, אין דרך אחרת לתאר את התחושות במחנה הגרמני לאחר ההדחה הערב (חמישי) של הנבחרת מיורו 2012. הגרמנים נראו חסרי אונים מול איטליה, נכנעו 2:1, ונשלחו הביתה עם תחושת אכזבה כואבת, לאחר שרבים סימנו אותם למועמדים מובילים לזכות בתואר. לא מעט ביקורת בוודאי תהיה מכוונת כנגדו של יואכים לב, מאמנה של גרמניה, שלא הצליח להגיב להרכב האיטלקי, ולא התמודד כמו שצריך עם שתי המכות הכואבות שיצר מריו באלוטלי במחצית הראשונה.

יואכים לב עצמו אמר לאחר ההפסד: "מצאנו את עצמנו בפיגור של שני שערים כבר במחצית הראשונה וזה היה קשה מאוד לחזור. הנבחרת הראתה הרבה לב אחרי זה. היו לנו הזדמנויות במחצית השניה, ואם היינו מצליחים להבקיע שער מוקדם יותר, זה היה משחק אחר לגמרי". המאמן המשיך והסביר: "קשה מאוד להיות בפיגור שני שערים מול נבחרת קלאסית כמו איטליה. הם מגינים עם כל מה שיש להם. האכזבה היא עצומה עבור כולם, אבל אנחנו לא צריכים לעשות את הטעות ולהאשים את כולם. אנחנו צריכים לראות איך אנחנו משתפרים בעתיד".

"הדמעות זלגו בחדר ההלבשה שלנו", סיכם לב, "היה שם שקט כמו עכבר, אף אחד לא רוצה להוציא מילה. היו לנו שנתיים מדהימות, ניצחנו 15 משחקים רצופים, אבל מול קבוצה חזקה כמו איטליה, עם שני חלוצים מדהימים, נכנענו. אבל לא צריך לפקפק בנבחרת שלנו. היא הייתה הכי צעירה בטורניר. היה לנו טורניר מצוין, למרות ההפסד".

"זה מאוד מאוד צורב", אמר קפטן הנבחרת, פיליפ לאהם. "עשינו טעויות שהובילו אותם לשני השערים שלהם. עבדנו קשה במחצית הראשונה והיו לנו הזדמנויות, אבל פשוט אסור לתת לנבחרת היריבה לכבוש ככה". כשנשאל האם זהו ההפסד הכואב ביותר שלו, אמר הקפטן: "כל הפסד הוא כואב, במיוחד בשלב כל כך מתקדם בטורניר. אבל אם אתה לא מצליח לגמור את העבודה בזמן, או שאתה לא חכם מספיק בסיטואציות מסוימות, אתה מפסיד".

יורו 2012 בוואלה! ספורט

שחקני נבחרת גרמניה פיליפ לאהם, בסטיאן שווינשטייגר, מירוסלב קלוזה המומים לאחר ההדחה מיורו 2012. רויטרס
לא מאמינים שזה קרה להם. להאם וחברים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully