וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באלוטלי: "הערב הגדול בחיי, אולי יום ראשון יהיה גדול יותר"

באלוטלי חגג צמד מול גרמניה והעפלה לגמר, פירלו מרגיע: ”עוד לא עשינו כלום”. בופון זעם בסיום: ”בהארכה יכולנו להפסיד 9:2”

1:2 מרשים על גרמניה, סידר אמש (חמישי) לנבחרת איטליה מקום בגמר יורו 2012, מקום שלא רבים האמינו שהיא תהיה בו לפני כשבועיים וחצי. מריו באלוטלי כבש צמד במחצית הראשונה, מסוט אוזיל צימק בתוספת הזמן והאזורי התפנו לחגוג לפני המפגש עם ספרד ביום ראשון, ממנו תצא אלופת אירופה.

"ברבע השעה האחרונה החמצנו הזדמנויות לעשות 0:3 ולגמור את המשחק, אבל בסך הכל זו הייתה הופעה יוצאת מגדר הרגיל", אמר מאמן איטליה, צ'זארה פראנדלי, בסיום, "עשינו את הדברים שרצינו והצלחנו ליצור לגרמניה בעיות. שיחקנו דרך האמצע עם מונטוליבו, ומעל הכל - בודדנו את אנטוניו קסאנו למצבים של אחד על אחד".

פראנדלי התייחס גם למשחק הגמר ואמר: "ספרד היא הפייבוריטית במונחים של ניסיון והמשכיות, אבל אנחנו שם. הדבר החשוב הוא שנתנו דוגמה לאכפתיות מחולצת הנבחרת וכולם צריכים לדבר על איטליה בכבוד".

ג'ורג'יו קייליני חזר הערב מפציעה שהשביתה אותו מהמשחק נגד אנגליה ברבע הגמר, הצטיין בעמדת המגן השמאלי, ואפילו היה שותף לשער הראשון במשחק. "אנחנו חיים בחלום ביחד עם עוד מיליוני איטלקים. אנחנו רוצים להמשיך לחלום ולהגשים ביום ראשון", אמר שחקנה של יובנטוס בסיום, שנשאל גם על כך שאיטליה מעולם לא הפסידה לגרמניה במשחק תחרותי, והשיב: "מסורת או לא, הדבר החשוב הוא ההווה. אני לא יודע מה לגבי אנשים אחרים, אבל אנחנו האמנו מההתחלה שננצח את גרמניה".

קלאודיו מרקיזיו הוסיף: "ההופעה שלנו הייתה פנטסטית, הראנו שאנחנו יכולים לעמוד במשימה. עכשיו יש לנו משחק נגד ספרד ואנחנו צריכים להביא אליו את כל מה שנשאר לנו. הניצחון היום הוא בשביל האוהדים - אנחנו מקווים שההצלחה שלנו תביא שמחה בתקופה של משבר".

שחקני נבחרת איטליה חוגגים עלייה לגמר יורו 2012. רויטרס
חגיגה בכחול. שחקני איטליה רוצים רק עוד ניצחון אחד/רויטרס

כמובן שגיבור המשחק היה מריו באלוטלי, עם צמד נהדר. "בסיום המשחק רצתי להתחבק עם אמא שלי, אמרתי לה שאני מקדיש לה את השערים", סיפר החלוץ, "חיכיתי הרבה זמן לרגע הזה, במיוחד כשאמא שלי כבר לא צעירה ולא יכולה לנסוע רחוק. העובדה שכל הקרובים אליי הגיעו לכאן עזרה לי מאוד".

כרגע באלוטלי נמצא בראש טבלת כובשי השערים, אבל הוא היחיד שעוד נותר לו סיכוי להמשיך לכבוש. "אנסה לסיים ככובש המצטיין, אבל זה לא מה שחשוב", אמר החלוץ, "המסירה שקיבלתי מקסאנו הייתה מדהימה, רק הוא יכול לספק בישול כזה. גם הבישול של מונטוליבו היה מדהים".

באלוטלי חגג על ידי הורדת החולצה, וקיבל צהוב. האם חוסר האחריות הזאת הרגיזה את חבריו? "אולי כשהם ראו את השרירים שלי, הם התחילו לקנא", אמר בחיוך, "זה היה הלילה הכי יפה בחיים שלי, ואני מקווה שיום ראשון יהיה אפילו יפה יותר".

אנדראה פירלו ניסה לשמור על קור רוח, ואמר ש"עוד לא עשינו כלום. אם נפסיד בגמר, זה יהיה כמו לנסוע לרומא, ולא לראות את האפיפיור. אנחנו בגמר, וצריכים ניצחון".

ג'יאנלואיג'י בופון חגג את הניצחון, אבל גם רתח על חבריו אחרי שספגו שער ממק בתוספת הזמן. "אנחנו משחקים פה על משהו גדול, אסור לנו לסכן אותו ולשחק בחמש דקות האחרונות בלי נחישות", אמר בופון, "אם במקרה הם היו משווים ל-2:2, בהארכה היינו מפסידים 9:2. אסור לקחת שום דקה פה בקלות. תמיד הסתכלתי על הופעה טובה וגישה נכונה יותר מאשר רק על ניצחון או הפסד. יש לנו עוד מה ללמוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully