וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשל"צ: שולמן צפוי לעזוב, ניר גולן יחליפו?

28.6.2012 / 10:26

הקבוצה מעיר היין צפויה לוותר על שחקנה מהשנתיים האחרונות, רכז יבנה בדרך למועדון. קיצ'ן ייבחן בליגת הקיץ של דנבר

מכבי ראשון לציון צפויה להודיע בימים הקרובים לשחקנה בשנתיים האחרונות אייל שולמן כי היא מוותרת על האופציה שיש לה עליו לשנה הבאה. הכתומים התלבטו מאז סיום העונה מה לעשות לגבי הגארד שגדל בגבעתיים, וזאת בשל העובדה שגם העונה הוא לא אמור לקבל דקות משמעותיות. שולמן רשם העונה 1.8 נקודות ב-6.3 דקות, וייזכר בעיקר בזכות 22 הנקודות שלו בניצחון על הפועל ירושלים במלחה.

מי שצפוי להחליף את שולמן בראשון לציון הוא הגארד ניר גולן, ששיחק בעונה שעברה באליצור יבנה. גולן (26, 1.80) הוא בוגר מחלקת הנוער של מכבי רעננה, שחקן כל נבחרות הגילאים של ישראל, ובנו של יו"ר הפועל לב השרון גבי גולן. עד היום הוא לא קיבל הזדמנות בליגת העל ושיחק בליגה השנייה במדי לב השרון, הוד השרון ויבנה, כשבעונה החולפת רשם 11.7 נקודות, 3.8 אסיסטים ו-2.6 ריבאונדים בממוצע למשחק בלאומית.

הכתומים ממשיכים לחכות לתשובה לגבי שני שחקנים ששייכים לסגל הקבוצה. דרווין קיצ'ן ישחק בליגת הקיץ בלאס וגאס במדי דנבר, אך בינתיים רמת ההתעניינות בשחקן מאירופה ירדה, וייתכן מאוד כי יישאר בקבוצה. ניצן חנוכי יצטרך להודיע בימים הקרובים האם הוא מנצל את האופציה שלו לעזוב או לא, כשהשחקן נוטה להשאר במדי ראשון לציון.

מי שיישארו בקבוצה לעונה נוספת בוודאות הם עמית בן דוד, אור סולומון, איגור נסטרנקו, שון דאוסן ואדריאן יוטר.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully