וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס מנסים להעביר את פאו גאסול

בלוס אנג'לס מוכנים לוותר על הספרדי: אטלנטה הציעה את ג'וש סמית', ממפיס את זאק ראנדולף. נסיונות להיפטר גם מוורלד פיס

דראפט 2012 ייערך הלילה (בין חמישי לשישי), וה-NBA כמרקחה. עוד לפני שאנתוני דייויס ייבחר ראשון על ידי ניו אורלינס, מנסות 30 קבוצות הליגה לשפר עמדות לקראת העונה הקרובה. אחת הקבוצות הפעילות ביותר בכל הנוגע לשמועות על טריידים עתידיים היא לוס אנג'לס לייקרס, שהיתה מאוד מאוכזבת מההדחה הכואבת לאוקלהומה סיטי כבר בסיבוב השני של הפלייאוף וכעת מקווה לבנות פעם נוספת קבוצה שתשוב להתחרות על התואר.

על פי התקשורת האמריקאית, השם החם ביותר שיעזוב כבר בימים הקרובים את הקבוצה הוא פאו גאסול. בלוס אנג'לס מודעים לערך השוק הגבוה של הפורוורד הספרדי, שמבוקש על ידי מספר קבוצות שונות וכמעט הועבר כבר בקיץ החולף, ומקווים לקבל עבורו בחירת טופ 10 בדראפט הקרוב בצירוף שחקן וותיק יותר.

דיווחים גורסים שממפיס כבר הציעה את זאק ראנדולף עבור כוכב נבחרת ספרד, אך הגריזליס לא מוכנים לוותר על רודי גיי. כמו כן, שמועה חמה נוספת כוללת את אטלנטה, שתשלח ללייקרס את ג'וש סמית' עבור גאסול, כשגם סמית' עצמו הוזכר כבר מספר פעמים בעבר כמועמד להישלח בטרייד. יוסטון, שכבר הגישה הצעה שלוס אנג'לס קיבלה אך הליגה בסופו של דבר דחתה על גאסול בקיץ שעבר, פחות מעוניינת בספרדי, כך על פי דיווחים.

שחקן נוסף ממנו מנסים הלייקרס להיפטר הוא מטה וורלד פיס, עליו היו מוכנים לקבל בחירת אמצע-סוף סיבוב ראשון, אך חוזהו של הפורוורד הוותיק (15 מיליון דולר לשנתיים) יקשה עליהם לעשות כך.

עוד כמה שמועות מהליגה הטובה בעולם:

* אתמול בערב העבירה יוסטון את סמואל דאלמבר והבחירה ה-14 בדראפט הקרוב למילווקי בתמורה לבחירה ה-12, ג'ון לואר, ג'ון ברוקמן ושון ליבינגסטון. לרוקטס כעת יש את הבחירות ה-12, ה-16 וה-18 בדראפט.

* חמש הקבוצות הפייבוריטיות להחתים את סטיב נאש בקיץ הקרוב הן פיניקס, ניו יורק, ברוקלין, טורונטו ודאלאס. על פי דיווחים, הנטס מעוניינים לצוות את נאש לצד דרון וויליאמס בקו האחורי. עם זאת, הקנדי לא פוסל להישאר בפיניקס: "זה הבית שלי ב-10 השנים האחרונות, זו בהחלט אפשרות".

* לוס אנג'לס קליפרס שוחחה עם דאלאס במטרה להעביר לשורותיה את למאר אודום, שלא התאקלם כראוי במאבריקס. ייתכן ומו וויליאמס יעשה את הדרך ההפוכה לדאלאס, אם וכאשר יבשילו המגעים לכדי עסקה.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully