וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני פארקר הודיע על פרישה מכדורסל

אחרי תשע שנים ב-NBA וקריירה אירופית אגדית במדי מכבי תל אביב, הפורוורד פורש בגיל 37: "נרגש ממה שהעתיד טומן לי"

אנתוני פארקר הודיע הערב (רביעי) על פרישה מכדורסל בגיל 37. אחרי שהסתפק בממוצעים של 7.2 נקודות, 2.7 ריבאונדים ו-2.4 אסיסיטים למשחק בעונה השלישית והאחרונה שלו במדי קליבלנד, הפורוורד שקנה לעצמו אינספור מעריצים במהלך הקריירה האירופית האגדית שלו והמשיך לשנים יפות בליגה הטובה בעולם בגיל מבוגר, החליט לתלות את הנעליים ולהשאיר אותנו רק עם הזיכרונות.

"רציתי לקחת את ההחלטה הזאת בתום העונה ולוודא שזה מה שאני רוצה לעשות", מסר פארקר לתקשורת בארה"ב, "אני חי בשלום עם ההחלטה, ונרגש לקראת מה שהעתיד טומן לי". לגבי העתיד שלו אמר פארקר ש"הכלאפשרי, אנחנו עוד נראה".

פארקר סיים את לימודיו במכללת בראדלי ב-1997 ונבחר במקום ה-21 בדראפט על ידי פילדלפיה. אחרי תקופות קצרות בסיקסרס, באורלנדו ובטורונטו הוא נחת בישראל בשנת 2000, ולבש את מדי מכבי תל אביב במשך שש שנים, עם הפסקה של עונה אחת כשנדד לרומא ב-2003.

פארקר הוא השחקן היחיד שכיכב בשתי השושלות של הצהובים בעשור הקודם. בכל עונה בה שיחק במכבי, הוביל את הקבוצה לפיינל פור, ומתוך חמש הפעמים זכה פעמיים להניף את גביע אירופה (ב-2004 בה נבחר כ-MVP של הפיינל פור, ו-2005) ופעם אחת את גביע הסופרו-ליג (2001). ב-2005 וב-2006 הוא נבחר לשחקן השנה ביורוליג, לפני שחזר ל-NBA ושיחק שלוש שנים בטורונטו, משם המשיך ב-2009 לקליבלנד, שם לבש את המספר 18 כהוקרה לאוהדיו היהודים, ואף זכה לשתף פעולה העונה עם עומרי כספי.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

רגע קטן ובלתי נשכח של פארקר במכבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully