וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימון: "אין סיבה להשוות את תנאי השכר של הנשים לגברים"

הטניסאי הצרפתי, שנבחר למועצה של ה-ATP תוקף: "למשחקי גמר שלהן מגיעים 20 איש". סלואן סטיבנס: "לא מחבבת אותו"

ז'יל סימון, שנבחר לאחרונה לכהן במועצת ה-ATP על ידי חבריו בסבב, הצליח לעורר היום (רביעי) סערה כשהתראיין לתחנת רדיו צרפתית בה נשאל האם הפרסים לנשים וגברים צריכים להיות שווים בערכם. "אני חושב שטניס הגברים נמצא הרבה מעל לטניס הנשים בשלב הזה", אמר הצרפתי המדורג במקום ה-13 בעולם, "צריך לבדוק ולראות שהגברים בילו לפחות פי שניים מהזמן על המגרש מאשר הנשים ברולאן גארוס למשל".

סימון המשיך: "אנחנו מדברים הרבה פעמים על השוואת השכר של הנשים, אבל אני לא חושב שזה צריך להיות המקרה בספורט. אני חושב שאנחנו ענף הספורט היחיד בו השוו את סכומי הזכייה לנשים כמו גברים. בינתיים, טניס הגברים הוא הרבה יותר אטרקטיבי מטניס הנשים". סימון גם תקף את החלטת הסבב להפוך את טורניר רומא למשותף לגברים ונשים ואמר: "שנה לפני שזה קרה היו בגמר של טורניר הנשים 20 צופים אולי. אז במקרה הזה עוזרים להן, אבל אחר כך כשאתה מחפש מגרש פנוי אתה לא יכול להשיג כי לא נשארו כאלה".

בת ארצו של סימון, מריון ברטולי הגיבה לדבריו ואמרה: "הוא צריך להתעורר מוקדם יותר כדי להשיג מגרש". מי שתקפה את סימון בצורה נחרצת יותר היא האמריקנית הצעירה סלואן סטיבנס, שאמרה: "כשהייתי ילדה, אני זוכרת שהוא חבט עלי כדור היישר לחזה שלי. הוא פשוט הפסיד נקודה ומערכה, הסתובב וחבט בעצבים בכדור שפגע בי. כל מה שהוא אומר לא מעניין. רבנו בשנה שעברה שוב כי הוא ניסה להעיף אותי ממגרש שהתאמנתי בו באשטוריל ואז אמרתי לו שהמגרש לו שייך לו. המאמן שלו היה נחמד ושאל למה אני לא מחבבת אותו ואמרתי לו שכיוון שהוא חבט בי כדור כשהייתי בת 10 ואפילו לא התנצל".

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully