וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' אליפות אירופה: ישראל ניצחה את פורטוגל 60:62

הנבחרת של אלי רבי ניצלה מביזיון גדול מול היריבה החלשה בבית ועלתה למקום השני בזכות התעלות של שי דורון (21 נק')

זה אמור היה להיות משחק נוח להוצאת העצבים עבור נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל. אחרי שני הפסדים רצופים במוקדמות אליפות אירופה, הפסד סביר מול בלארוס והפסד מביך בבית מול הונגריה, הנבחרת של אלי רבי התייצבה היום (רביעי) למשחק האחרון בסיבוב הראשון של הבית מול פורטוגל, נבחרת שעד כה הפסידה את שלושת משחקיה הראשונים בבית המוקדמות בהפרש ממוצע של 39.33 הפרש. אלא שעל הפרקט זה ממש לא היה קל ודרמה גדולה ולא צפויה התפתחה, בסיומה, עם הרבה מאוד מזל ושי דורון, ישראל הצליחה לצאת עם ניצחון 60:62. בזכות הניצחון של אוקראינה על הונגריה היום 73:78, ישראל במקום השני בתום הסיבוב הראשון.

דורון הובילה, עם 21 נקודות, שישה ריבאונדים ושמונה אסיסטים. מלבדה, רק לירון כהן קלעה בספרות כפולות, עם 12 בלבד. קרלה פרייטס מפורטוגל סיפקה משחק מצוין של 19 נקודות. בסופו של דבר, ישראל ניצחה, אבל היכולת הזו ממש לא תספיק בהמשך הדרך.

מהלך המשחק

ישראל פתחה עם קטיה לויצקי, קטיה אברמזון, לירון כהן, שי דורון ושירן צעירי. ישראל פתחה בצורה מפוזרת מאוד והמארחות נותרו ביתרון, 6:7 אחרי ארבע דקות. שלשה של צעירי העבירה את היתרון לישראל ודורון עלתה לשש נקודות עם שתי קליעות מוצלחות מהקו. פורטוגל נתקעה ללא נקודות לאורך למעלה מארבע דקות וישראל ניצלה זאת כדי לרוץ 0:9 ולסיים את הרבע הראשון ביתרון 14:19.

ישראל פתחה לא טוב גם את הרבע השני ופורטוגל נותרה צמודה. דורון המשיכה לייצר נקודות ושלשה של אברמזון קבעה 20:27, 4:14 למחצית. מאותו רגע ישראל נעלמה ועד לשניית הסיום של המחצית, אז קלעה דורון סל ועבירה, השחקניות של אלי רבי לא הוסיפו נקודות. המחצית הסתיימה ביתרון ישראלי קל בלבד, 27:30, כששי דורון מוליכה את הקלעיות עם 11. ישראל קלעה רק 10 מ-24 מהשדה במחצית הראשונה.

שתי שלשות של פורטוגל החזירו אליה את היתרון עם תחילת המחצית השנייה. אורטל אורן החזירה את היתרון לישראל עם שלשה, 33:35. שמונה נקודות של לירון כהן השלימו ריצת 2:15 וישראל פתחה פער של עשר נקודות, הגדול במשחק. הפורטוגליות עצרו מעט את הבריחה הישראלית עד לסיום הרבע, שנגמר ב-41:50.

פורטוגל כבר צימקה למינוס חמש לפני שדורון קלעה סל חשוב ועלתה ל-14 נקודות. דורון ופרייטס המשיכו ללכת ראש בראש וישראל שמרה על פער קטן, אך יציב ושתי נקודות של אורן קבעו 49:58, 3:30 לסיום. ישראל הסתבכה ופליפה צימקה לשלוש בלבד, 2:07 על השעון. קורייה הפכה את זה לנקודה בלבד, אבל הפורטוגליות החטיאו את ההתקפה הבאה ודורון קבעה 58:60 מהקו. המארחות שוב החטיאו, אבל ישראל לא הצליחה לגמור את המשחק ודה סילבה קבעה שוויון 60:60, 19 שניות לסיום. דורון קלעה שתיים מהקו, חמש שניות לסיום. נסימנטו החטיאה את הזריקה האחרונה וישראל יצאה עם ניצחון קשה מאוד, קשה מדי, 60:62.

כדורסל נשים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully