וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה מדווחים: דני אלבס עשוי לעבור למנצ'סטר סיטי

המגן נטל חלק במשחק אימון בלי לקבל אישור מברצלונה ועשוי להיענש. ז'ואן אנחל רומן ממנצ'סטר סיטי חתם בברצלונה ב'

מנצ'סטר סיטי ממשיכה בנסיונות ההתחמשות שלה הקיץ: אחרי שסימנה את רובין ואן פרסי כמועמד אפשרי להצטרף, האלופה האנגלית תעשה מאמצים להחתים את דני אלבס שעשוי להגיע לאנגליה ולעזוב את ברצלונה, כך פורסם הבוקר (רביעי) ב'דיילי סטאר'.

מתברר כי המגן הברזילאי הצליח לעצבן את ראשי הקבוצה הקטאלנית אחרי שלקח חלק במשחק ידידות מבלי שקיבל לכך אישור מהצוות הרפואי של בארסה, זאת אחרי שהוא עבר ניתוח. אלבס שיחק 25 דקות במשחק שבו השתתף גם ליאונל מסי. ב'מארקה' נטען כי בברצלונה שוקלים להעניש את השחקן בעקבות ההחלטה שלו לשחק.

לאחרונה אלבס התחייב להישאר בקבוצה מוקדם יותר החודש, עדיין לא ברור איך האירוע המשמעתי האחרון ישפיע על עתידו, כשאחת האפשרויות המשמעותיות מבחינתו היא לעבור לקבוצה של רוברטו מאנצ'יני.

רוסל: "ג'ורדי אלבה רוצה להגיע לברצלונה"

ובינתיים ברצלונה הודיעה כי היא החתימה את שחקן קבוצת המילואים של מנצ'סטר סיטי ז'ואן אנחל רומן, שחקן קטאלני בן 19, שיצטרף לברצלונה ב' אחרי שחתם על חוזה לשלוש שנים. לרומן יהיה סעיף יציאה בגובה 12 מיליון יורו, ובכל מקרה הוא הופך לרכש הראשון של טיטו וילאנובה. רומן הצטרף לסיטי מאספניול לפני שלוש שנים תמורת 1.25 מיליון יורו, אבל לא זכה להזדמנויות אצל רוברטו מאנצ'יני. לאחר החתימה, הוא סיפר: "להיות באנגליה במשך שלוש שנים זה משהו שעזר לי להתמקצע ולהפוך להיות חזק יותר מבחינה פיזית".

סנדרו רוסל, נשיא ברצלונה, התייחס היום לתוכניות הרכש של בארסה הקיץ. השחקן הראשון שעומד על הפרק הוא ג'ורדי אלבה, המגן של ולנסיה, שברצלונה לא הסתירה את העניין בו. "זה תחת משא ומתן, אנחנו מנסים להגיע להסכם", אמר רוסל, "האם עדיף היה לנו לסגור את זה לפני שהוא מתבלט ביורו? כששחקן רוצה להגיע לברצלונה, אין לזה שום השפעה, ואני חושב שהוא בהחלט רוצה להגיע אלינו".

על ניימאר אמר רוסל ש"הוא שחקן עם כישרון מיוחד, שיודע לעשות דברים נהדרים וראוי לליגת האלופות. כרגע הוא בסנטוס. אם הוא יעבור למדריד? זו כבר החלטה שלו". רוסל הודה ש"טיטו וילאנובה ביקש שנחזק את מרכז המגרש, אך נעשה זאת במסגרת מגבלות התקציב. הכלכלה במצב לא טוב, וזה משפיע גם עלינו".

אתמול אמר רוסל שתקציב הרכש עומד על כ-40 מיליון יורו, ו"ספורט" הספרדי מנסה לפרט את האפשרויות של המועדון ומעלה שלל ספקולציות. לטענת העיתון, אלבה הוא האופציה הראשונה, ומחירו יהיה בין 12 ל-15 מיליון יורו. וילאנובה ביקש בלם, ולאחר שטיאגו סילבה נפסל בגלל מחירו הגבוה, השמות שהוזכרו הם בלמי דורטמונד נבן סובוטיץ ומאטס הומלס. בנוגע לחלק ההתקפי, בארסה קיוותה להחתים שמות גדולים כמו ואן פרסי, פלקאו או יורנטה, אך כנראה שייאלצו להסתפק בשמות פחות גדולים, כמו דרוגבה, דייגו מיליטו או דייגו פורלאן.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully