וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: ”שוק ההעברות בישראל זז לאט מאוד”

27.6.2012 / 11:03

מכבי תל אביב מתעכבת עם הרכש? המנהל המקצועי ג’ורדי קרויף מסביר: ”מחכים לרגע הנכון לעשות את המהלכים שלנו”

מכבי תל אביב תפתח את העונה בעוד פחות משבועיים, ולמרות זאת עד כה צורפו לסגל שני שחקני רכש בלבד, צמד הזרים הספרדים הקשר גונסאלו גרסיה והבלם קרלוס גרסיה שצפויים לנחות בישראל בעוד מספר ימים. בינתיים ג'ורדי קרויף ואוסקר גרסיה, שיגיעו בקרוב ארצה, ממשיכים לנהל מגעים עם שחקנים זרים נוספים.

במקביל ממשיכים ראשי המועדון במאמצים לסגור עוד היום (רביעי) או לכל המאוחר מחר את עסקת העברתו של הקשר מהראן ראדי, שסיכם את תנאיו הכספיים במועדון, ורק קשיים שמערימה קבוצתו הקודמת בני סכנין מעכבים את חתימת ההסכם באופן רשמי.

קרויף התראיין אמש לתקשורת הקפריסאית ודיבר על טורניר היורו, אך בין השאר התייחס בקצרה גם לשוק ההעברות בישראל, ואמר: "בקרוב אשוב לישראל כשבדיוק מכינים לי את הוויזה. שוק ההעברות בישראל זז מאוד לאט ואנחנו מחכים לרגע הנכון לעשות את המהלכים שלנו". מי שצפוי לחתום בקרוב על הארכת חוזה, הוא הקשר גל אלברמן, שסיכם את תנאיו הכספיים לשנתיים נוספות וכעת ממתינים שעורכי הדין משני הצדדים ינסחו את טיוטת החוזה הסופי לחתימה.

בתוך כך, הודיע אמש המועדון באופן רשמי כי הקבוצה תפתח את משחקיה במסגרת גביע הטוטו וכן במחזורי הליגה הראשונים באיצטדיון המושבה, עד שייסתיימו השיפוצים הנערכים בבלומפילד. לאחר משא ומתן ארוך שנמשך במשך חודשים ארוכים, הגיעו ראשי המועדון להסכם עם חברת 'היכלי הספורט', שמנהלת את האצטדיון היפואי, על הארכת ההתקשרות, והצהובים ימשיכו לארח גם העונה את משחקי הבית שלהם בבלומפילד.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully