וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גורדון עובר לשארלוט תמורת מאגטי

הגארד שאיכזב אצל הפיסטונס (12.5 נקודות בממוצע) ינסה את מזלו אצל הבובקאטס ועבר תמורת הפורוורד ובחירת דראפט

דטרויט ושארלוט הגיעו לסיכום לגבי טרייד מעניין: בן גורדון יעבור לבובקאטס, קבוצתו של מייקל ג'ורדן, יחד עם בחירת דראפט בסיבוב הראשון ב-2013 תמורת קורי מאגטי. למאגטי יש חוזה עד לסוף השנה הבאה ושארלוט משלמת לו 10.9 מיליון דולר, בעוד לגורדון יש חוזה לשנתיים וההעברה שלו תחסוך לפיסטונס 14 מיליון דולר.

גורדון קלע במהלך השנה האחרונה 12.5 נקודות בממוצע למשחק, כולל 45 במשחק מול דנבר, בו הוא השווה את שיא הנקודות האישי שלו כשהוא קלע תשע שלשות מבלי להחטיא אף זריקה. למרות זאת, הוא מסיים שלוש שנים מאכזבות בדטרויט, שבהן הוא קלע 12.4 נקודות בממוצע, וכעת הוא יקווה לשדרג את הקבוצה שרשמה את המאזן הגרוע ביותר בליגה.

מאגטי לעומתו סבל מלא מעט פציעות בעונה האחרונה ולכן הוא שותף רק ב-32 משחקים שבהם הוא קלע 15 נקודות בממוצע למשחק. "זה תמיד נחמד שיש לך בחורים שיכולים לקלוע", אמר מייק דאנלפ, מאמן הבובקאטס. "היכולת לקלוע שלשה היא חשובה מאוד מכיוון שזה מאפשר לך לשחק פנימה".

* הנהלת ה-NBA החליטה לקנוס את אמארה סטודמאייר בסכום של 50 אלף דולר אחרי שכוכב הניקס שלח הודעה משמיצה באמצעות חשבון הטוויטר שלו. הפורוורד התנצל בפני אותו אוהד אחרי שהוא השתמש במילת גנאי על מיניותו, וכתב: "אני מתנצל על מה שעשיתי מוקדם יותר. בדיוק ירדתי מהמטוס והיה לי זמן לחשוב על זה. סליחה אחי, אין תירוצים. זה לא יקרה שוב". למרות ההתנצלות, הוא נקנס.

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully