וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב בוחנת מחדש את אופציית שחורציאניטיס

26.6.2012 / 22:22

הצדדים סיימו את החוזה ביניהם, אך הצהובים מתקשים למצוא שחקן פנים ועשויים לבצע פניית פרסה. בלאט מתנגד למהלך

בצל ההתמהמהות בבניית הסגל ועזיבתם של מספר שחקנים מרכזיים, במכבי תל אביב מתחילים לחשוב על פתרונות יצירתיים בבניית הסגל לקראת העונה הבאה. לוואלה! ספורט נודע כי קיימת מחשבה מחודשת בהנהלת המועדון להשיב לסגל את הסנטר היווני סופוקליס שחורציאניטיס, שכבר היה עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה.

כזכור, לפני יותר מחודש הודיעה הנהלת מכבי תל אביב לסוכנו של שחורציאניטיס כי הסנטר היווני משוחרר מהקבוצה ואין בכוונתה לממש את האופציה עליו, ובכך היו הצדדים משוחררים מכל סיכום חוזי. הסנטר היווני עצמו בחן מספר הצעות מרחבי אירופה, בין היתר מקאחה לבוראל ופנאתינייקוס, וכבר נדמה היה כי הוא מעוניין לשוב ולשחק במולדתו, אך כעת ייתכן ושחורציאניטיס יישאר דווקא בתל אביב.

המו"מ הממושך שקיימה ההנהלה הצהובה עם אלכס מאריץ' ומספר ושחקנים נוספים לא הבשילו לכדי חתימה, וזו אחת הסיבות העיקריות שגרמו לקברניטי המועדון לדון מחדש בהשארתו של שחורציאניטיס. עם זאת, חילוקי דעות צפויים בין ההנהלה לבין המאמן דייוויד בלאט, שלא שש לראות את שחורציאניטיס בקבוצה והיה בין התומכים העיקריים בשחרורו של השחקן.

אם אכן ייפתחו במגעים עם הסנטר, ברור שאין בכוונת הנהלת מכבי לשלם לו את הסכומים שהיה מרוויח אם היו ממשים עליו את האופציה, ולבדוק את מצב ברכו שגרם לו לעבור ניתוח לאחרונה.

בגזרת יוגב אוחיון, נראה ששוררת אי הסכמה אצל ההנהלה עצמה: שמעון מזרחי סבור כי יש להשיב את הרכז לקבוצה בעוד ישנם חברי הנהלה אחרים שסבורים כי אוחיון "עבר קו אדום", ואין להשיבו לקבוצה.

מכבי תל אביב ממשיכה לבחון אופציות לעמדת הגארד, כשמורן רוט נמצא חזק על הכוונת של ראשי הקבוצה.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully