וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק השחקנים מתחמם: ריי אלן למיאמי? נאש לניקס?

הצלף הוותיק עשוי להצטרף לאלופה, הקנדי לא פוסל את ניו יורק, שלל קבוצות חושקות בקרופורד ורוי. בירד עזב את אינדיאנה

עונת מרתקת במיוחד של ה-NBA הגיעה לסיומה בסוף השבוע החולף, וכעת, רגע לפני דראפט 2012, קבוצות הליגה מתחילות להתכונן לעונה הבאה. אחת הקבוצות המסקרנות של הקיץ הקרוב תהיה כמובן מיאמי, שזכתה באליפות ותנסה כעת לבנות מחדש ולשפר את הצוות המסייע לצד לברון ג'יימס, דווין וויד וכריס בוש.

אחת השמות הבולטים שעלו בהקשר של ההיט ביממה האחרונה הוא זה של ריי אלן הנפלא, שסיים את חוזהו בבוסטון ונחשב לאחד השחקנים החופשיים הכי נחשקים בשוק. על פי דיווחים בארצות הברית, אחד הקלעים הגדולים אי פעם והאלופה הטריה כבר שוחחו ביניהם והביעו הסכמה הדדית לחתימה עתידית, עשויה להכניס לאלן כ-3 מיליון דולר לעונה הקרובה (זאת לעומת העונה החולפת, בה הרוויח 10 מיליון דולר בבוסטון).

* שחקן וותיק נוסף שמושך המון עניין בשוק השחקנים החופשיים הוא סטיב נאש המופלא, שסיים את חוזהו בפיניקס וככל הנראה יעבור בשבועות הקרובים לקבוצה חדשה ששתמודד בעונה הבאה בצמרת. "כרגע אני פתוח להכל", אמר הרכז הקנדי לרשת ESPN, כשנשאל האם ירצה לחתום בניו יורק. "כולם יודעים שאני אוהב את מייק וודסון, אני לא חושש ממערכת היחסים של ג'רמי לין והקהל שם". ללייקרס, לעומת זאת, קצת פחות מדגדג לו להגיע: "יהיה קשה לי ללבוש את הגופיה שלהם, כי שיחקתי מולם כל כך הרבה, אבל יש לי המון כבוד למועדון הזה".

* לג'מאל קרופורד, שחקן חופשי נוסף המבוקש על ידי מספר רב של קבוצות, ישנן הצעות מפילדלפיה, מינסוטה, בוסטון, לוס אנג'לס קליפרס ופיניקס.

* ברנדון רוי, שהודיע בשבוע שעבר כי הוא מתכוון לבצע קאמבק לליגה הטובה בעולם כחצי שנה לאחרי שהודיע על פרישה מהמשחק, מבוקש על ידי שיקגו, דאלאס, אינדיאנה ומינסוטה.

* יוסטון העבירה את צ'ייס באדינג'ר למינסוטה תמורת הבחירה ה-18 בדראפט הקרוב והזכויות על שחקן מכבי תל אביב ליאור אליהו. בארצות הברית טוענים כי הרוקטס מעוניינים לאגור כמה שיותר בחירות דראפט גבוהות ונכסים כדי לנסות ולהשלים עסקת ענק על דוויט הווארד, עם או בלי קשר, גם שמם של ג'וש סמית' ודרון וויליאמס עלו בהקשר דומה. כמו כן, יוסטון הציעה לסקרמנטו את בחירות 14, 16 וקייל לאורי תמורת טייריק אוואנס והבחירה החמישית בדראפט. הקינגס צפויים לסרב.

* ג'יי אר סמית' צפוי לחתום על חוזה חדש בניו יורק.

* עדיין לא ברור האם צ'ונסי בילאפס יישאר לעונה נוספת בקליפרס. מיאמי, שניסתה להחתים את הרכז הוותיק לפני שזה בחר בלוס אנג'לס בקיץ החולף, עוקבת בעניין.

* האם לארי בירד, האיש שזכה בתואר הג'נרל מנג'ר המצטיין לעונת 2011/2 עוזב את אינדיאנה? על פי דיווחים בתקשורת האמריקאית, איש הציפור צוטט לאחר הפגישה עם בעלי הפייסרס, הרב בראון כשאמר :"אני בטוח במאה אחוזים שלא אמשיך". כרגע עדיין לא ברורה הסיבה לעזיבתו של בירד, כשגם בעיות בריאותיות מרחפות ברקע. מי שצפוי לתפוס את תפקידו של בירד הוא דוני וולש, שכיהן כמנכ"ל הקבוצה עד 2008, לפני שעזב לניו יורק. בירד תרם רבות לתחייה מחדש של הפייסרס, שהגיעו בשתי העונות האחרונות לפלייאוף. בעונה החולפת העמידה אינדיאנה מאזן של 24:42, והגיעה עד לחצי גמר המזרח, שם נתנה פייט נאה למיאמי, לפני שהודחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully