וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: נבחרת העתודה ניצחה את גיאורגיה 54:77

26.6.2012 / 20:42

פתיחה טובה לשחקנים של שרון דרוקר במשחק שנערך לעיני שחקן מכבי תל אביב גיאורגי שרמנדיני. 16 נק' לגיא לביא

נבחרת העתודה של ישראל פתחה הערב (שלישי) את משחקי ההכנה שלה לקראת אליפות אירופה לנבחרות עתודה דרג ב' עם ניצחון 54:77 על נבחרת גיאורגיה, ששייכת לדרג א' של אירופה. הנבחרת של שרון דרוקר תערוך משחק הכנה נוסף מול הגיאורגים מחר ולאחר מכן תמשיך לסרביה לשלושה משחקים נוספים מול סרביה וטורקיה מדרג א' ונבחרת פינלנד מדרג ב'.

במשחק הערב, בו נכח שחקנה החדש של מכבי תל אביב גיאורגי שרמנדיני, לא שותף אור סולומון הפצוע, אך זה לא מנע מישראל לרשום מחצית ראשונה נהדרת שהסתיימה ביתרון 34:49. במחצית השנייה המשיכה ישראל להראות טוב, בעיקר בצד ההגנתי, בדרך לניצחון 54:77. בנבחרת מקווים כי סולומון יוכל לחזור לכושר משחק בימים הקרובים, אך ייתכן שלא ישולב במשחקי ההכנה בכלל.

קלעו לישראל: גיא לביא 16, בר טימור 13, 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, שון דאוסן 11 ו-8 ריבאונדים, עוז בלייזר 10 ו-15 ריבאונדים, בן אלטיט 7 ו-9 ריבאונדים, איגור מאיור 5, לירז אריאלי, שון לבנובסקי ורם אליאספור 4 כל אחד, אלון אברמוביץ 3.

"נתקלנו בקבוצה פיזית עם קהל ביתי. היה משחק הכנה טובה להמשיך את הליך הההתגבשות שלנו", אמר עוזר המאמן מתן חרוש, "נראינו כמו קבוצה, היו לנו 4 שחקנים בדאבל-פיגרס ומסרנו 19 אסיסטים. הורדנו את הגיאורגים לאחוזים מאוד נמוכים גם משלוש וגם לשתיים, כך שמבחינה הגנתית אנחנו מאוד מרוצים. בחנו הרכבים ואנחנו מתלכדים כקבוצה".

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully