וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי: "אנחנו הקבוצה הכי צעירה בליגה"

26.6.2012 / 19:54

מאמן אשדוד התייחס לגילה הצעיר של קבוצתו באימון הפתיחה, אך הוסיף: "נהיה טובים יותר העונה, אבל נצטרך סבלנות"

מ.ס.אשדוד פתחה הערב (שלישי) באופן רשמי את הכנותיה לעונת 2012/3 וקיימה אימון ראשון לקראת העונה החדשה. המאמן, יוסי מזרחי יעמוד על הקווים גם העונה וינסה לשחזר את הישגי העונה שעברה, קרי, השתלבות בפלייאוף העליון והגעה לשלבים הסופיים בגביע המדינה. "יש לנו את הבסיס של שחקנים וותיקים וצעירים ותוך כדי תנועה נבנה את שאר הקבוצה", אמר מזרחי באימון הפתיחה.

"נצטרך הרבה סבלנות. כרגע עדיין לא השלמנו את כל הסגל, כי עדיין לא החתמנו את עידן שריקי, דוד רביבו ואדיר טובול. נתמקד בלהשאיר אותם, ולאחר שנסגור סופית את הסגל, נדע מהן המטרות שעומדות בפנינו. נצטרך למצוא עוד 3-4 שחקנים טובים כדי שנהיה מוכנים", הוסיף המאמן. מזרחי נשאל על גילם הצעיר של מרבית שחקניו והשיב: "כל עוד הקבוצה תתבסס על צעירים נסבול מהרבה חוסר יציבות, כמו שקרה לנו בעונה שעברה. אנחנו הקבוצה הכי צעירה בליגה בהפרש גדול, ובאופן טבעי יש הרבה תנודות ביכולת. למרות זאת, אני מאמין שנהיה טובים יותר העונה. אנחנו מסתכלים על שחקנים ולא על תעודות זהות, רק שחקנים טובים יגיעו לכאן".

מהאימון נעדרו יא יא פטי ואפה אמברוז שקיבלו אישור להאריך את חופשתם וכן עידן שריקי שסיכם על התרת חוזהו בקבוצה הפולנית גורניק ז'אבז'ה, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, אך עדין לא סגר את חוזהו באשדוד. צמד הוותיקים דוד רביבו ואדיר טובול נטלו חלק באימון, אך כאמור, טרם סיכמו את תנאיהם לעונה הקרובה.

גם העונה יתבססו באשדוד על סגל של שחקנים צעירים, כאשר שחקן הרכש היחיד שהתאמן היום הוא בן אז'ובל שהגיע מהפועל כפר סבא. בימים הקרובים יגיע למבחנים המגן השמאלי, עמנואל אייסון, בן 20 מגאנה שינסה להרשים את הצוות המקצועי. באשדוד ממשיכים בנסיונות לצרף את החלוץ אוסיי מאוואלי, שחקנה של הפועל אשקלון, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט. בשלב זה עזב החלוץ את הארץ וטרם שב מפגרת הקיץ ועדין לא ברור אם יחזור לשחק בישראל.

מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully