וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי: נבחרת הנשים מתארחת בפורטוגל

26.6.2012 / 18:01

אחרי ההפסד להונגריה חייבת נבחרת ישראל לנצח את פורטוגל החלשה (22:00) כדי לשמור על סיכוי להעפיל לאליפות אירופה

נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל תמשיך מחר (רביעי) את דרכה במוקדמות אליפות אירופה כשתפגוש את נבחרת פורטוגל בחוץ (22:30, אין שידור). הנבחרת הגיעה אתמול לליסבון והערב תערוך הנבחרת את האימון המסכם לקראת המשחק, בידיעה שכל תוצאה מלבד ניצחון מול הנבחרת החלשה בבית, תחסל את הסיכוי להעפיל לאליפות בצרפת בשנה הבאה.

המצב בבית א' אחרי ההפסד הביתי של ישראל לנבחרת הונגריה ביום שבת הפך לסבוך ביותר. ההונגריות, שמדורגות כרגע במקום השני, תארחנה את אוקראינה מחר (19:00) כשניצחון יעניק להן יתרון משמעותי לקראת המשך הדרך. במצב כזה, ניצחון על פורטוגל, וניצחון נוסף על ישראל או אוקראינה, יעלה את הונגריה. ניצחון אוקראיני יציב את הונגריה, אוקראינה וישראל במאזן של 2:2, כשבלארוס מוליכה את הבית עם מאזן 0:4, וקרובה מאוד להבטיח את העפלתה לאליפות אירופה.

""המשחק מחר הוא הזדמנות מבחינתן להוציא ניצחון. בכל זאת מדובר בנבחרת שמייצגת מדינה וכל אחת רוצה לייצג אותה בכבוד. מבחינת השחקניות הן יותר גדולות מאיתנו הן בגובה והן בגודל", התייחסה עוזרת המאמן דליה בושינסקי לנבחרת פורטוגל, "הכדורסל שלהן מאוד שונה מהכדורסל שנתקלנו בו עד כה. זה לא כדורסל מסודר אליו אנחנו רגילים מנבחרת אוקראינה, בלארוס והונגריה. הוא פחות צפוי וממוקד מבחינה התקפית והגנתית".

נבחרת הנשים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully