וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס גרסיה: "רוצה לחוות מאבק על אליפות וגביע"

26.6.2012 / 17:04

בלמה החדש של מכבי תל אביב התראיין בספרד והוסיף: "עצוב לעזוב את אלמריה, אבל הגעתי למועדון הכי גדול בישראל"

קרלוס גרסיה, שחתם במכבי תל אביב לפני יומיים לשלוש שנים, העניק היום (שלישי) ראיון לכלי התקשורת בספרד ודיבר על האתגר החדש שמצפה לו בישראל אחרי שבע שנים באלמריה, למעט עונת השאלה אחת בבטיס. גרסיה דיבר על הפרידה שלו מאלמריה ועל הציפיות שיש לו ממכבי תל אביב ובכלל מישראל ומהמשך הקריירה שלו.

"זה הרגע הכי עצוב בחיי", הודה הבלם, "לדעת שזו העונה האחרונה שלי בקבוצה, להיפרד מחברי בקבוצה ועמיתי היה הכי קשה. יחד עם זאת, צריך לזכור שאני מקצוען ואעשה כל מה שאני נדרש לעשות. עד שאמות, אני אשאר איש אלמריה. גדלתי כאן כאדם, נישאתי כאן ונולדה לי פה ילדתי. יש לי כאן הרבה חברים ואני מחובר מאוד למדינה. באיזה שהוא שלב הרגשתי שאני צריך שינוי בקריירה והתייעצתי עם אשתי, לא עשיתי שום דבר לבד".

גרסיה בן ה-28 נשאל למה הוא מצפה במכבי תל אביב ואמר: "להרבה דברים. להמשיך לגדול ככדורגלן וספורטאי ולהתחיל לחוות דברים שעדיין לא חוויתי, כמו מאבק על האליפות או הגביע, ואולי אפילו לשחק במפעלים אירופים. בנוסף, אני גם רוצה ללמוד שפה חדשה וללמוד דרך חיים חדשה. הרושם הראשוני שלי מישראל היה מצוין. אני חושב שהעיר תל אביב יפה מאוד.

"לא הרגשתי כאילו אני בחו"ל וזה אומר הרבה. אותו דבר לגבי המועדון". גרסיה התייחס גם לשאלה האם העובדה שג'ורדי קרויף, אוסקר גרסיה וגונסאלו גרסיה במכבי תעזור לו להתאקלם: "צוות האימון הוא ספרדי וזה יגרום לי להתאקלם מהר יותר. צריך לזכור שמכבי הוא המועדון הכי גדול בישראל".

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully