וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונה ברקת: "נשפר את החינוך באמצעות הכדורגל"

כמה בעלי קבוצות בליגת העל הגיעו לכנס בנושא ספורט וקהילה במכון וינגייט. בן זקן: "המסגרת הזו נותנת לילדים בעיר חלום"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

כמה מבעלי הקבוצות בליגת העל הגיעו הבוקר (שלישי) לכנס עמותת מפעלות חינוך וחברה במכון וינגייט, שעסק בנושא ספורט וקהילה. בין הנוכחים היו איזי שירצקי, אלונה ברקת, גיל לב וג'קי בן זקן.

בן זקן התייחס לפעילות של מ.ס אשדוד באקדמייה לכדורגל בעיר: "ברור לי שבמחלקת הנוער שלנו כשיש 1,200 ילד, לא נמצא עשרות כישרונות שיגיעו לקבוצה הבוגרת או לאירופה, אבל כמה מהם אנחנו יכולים להציל מללכת למקומות שאנחנו לא רוצים שהם ילכו. כי המסגרת הזו נותנת להם חלום, שיכניס אותם למסגרת מסוימת ואז הרווחנו אזרחים טובים".

"אני מסוג הבעלים שמסתובב במגרשים, הולך למשחקי ילדים, נערים ונוער", הוסיף בן זקן. "וכשאתה שם, כמה שרע וכמה שההתאחדות מתעללת בך וכמה שהתובע נכנס בך וכמה שהעונשים הם קשים וכמה שבא לך לברוח ולשבור את הכלים, אתה בסוף מסתכל על הדברים האלה ואומר שאיתם ננצח את הרעים".

אלונה ברקת הוסיפה: "רצינו לקחת את המשאב שנקרא כדורגל, שכל כך הרבה אנשים בעולם אוהבים, ובאמצעותו לשפר את רמת החינוך, להתחבר לקהילה ולעשות פעילויות מדהימות. כל ילד מעריץ איזשהו כדורגלן בעולם, וצריך לנצל באופן חיובי את הכוח הזה כדי להפנות אותם לחינוך הרבה יותר טוב וערכים הרבה יותר טובים".

מימין: הבעלים של מ.ס אשדוד ג'קי בן זקן לצד אלונה ברקת, הפועל באר שבע, איזי שרצקי, עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
מחפשים את החיובי. בן זקן, ברקת ושירצקי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully