וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוליבייה ז'ירו חתם בארסנל

מלך השערים בצרפת השלים את מעברו לתותחנים תמורת 12 מיליון ליש"ט. ארסן ונגר: "הוא יוסיף מימד נוסף להתקפה שלנו"

אחרי שהחתימה את לוקאס פודולסקי בתחילת הפגרה, השלימה היום (שלישי) ארסנל את העברתו של אוליבייה ז'ירו, שיספק תוספת כוח נוספת לחוד של התותחנים. מלך השערים בליגה הצרפתית בעונה החולפת יגיע לאצטדיון האמירויות תמורת 12 מיליון ליש"ט, וארסן ונגר נשמע נרגש מהרכש החדש שלו.

"לז'ירו יש נוכחות פיזית טובה מאוד והוא נהדר באוויר", אמר ונגר לאתר הרשמי של המועדון. "הוא יוסיף להתקפה שלנו מימד נוסף, והוא הוכיח את יכולתו ברמה הגבוהה ביותר בקבוצתו ובנבחרת".

ז'ירו עצמו הוסיף: "אני נרגש להצטרף למועדון גדול במונחים של הכדורגל האנגלי. זה סיפוק עצום להגיע לכאן, כי חלמתי מאז ומתמיד לשחק בפרמיירליג. נמשכתי לפילוסופיית הכדורגל של ארסן ונגר, ותמיד הערצתי את ההיסטוריה והמוניטין של ארסנל. אני גאה מאוד להפוך להיות תותחן ומקווה להשיג כאן דברים גדולים".

ז'ירו בן ה-25, שהפציץ בעונה החולפת 21 שערי ליגה והוביל את מונפלייה לאליפות היסטורית ומפתיעה ביותר, נכלל בסגל צרפת ליורו 2012 וזכה לשלוש הופעות קצרות מהספסל, מול אוקראינה, שבדיה וספרד, אך לא מצא את הרשת. בארסנל יחבור ז'ירו לחמישה שחקנים צרפתים נוספים והוא ינסה לעזור לתותחנים לספק עונה טובה יותר מזו החולפת, שהסתיימה במקום השלישי בליגה.

נשיא מונפלייה נפרד: "מאחל לו בהצלחה, הוא ילד טוב"

גם אלכס פרגוסון מאושר מההחתמה הגדולה שלו הקיץ

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully