וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דידייה דרוגבה לברצלונה? רוסל: "לא יודע על זה"

החוזה של דרוגבה בסין מאפשר לו להשתחרר במקרה של מעבר לבארסה, בספרד דווח שהחלוץ ייפגש עם המועדון. הנשיא מכחיש

האם דידייה דרוגבה יעבור לברצלונה? חלוצה של צ'לסי בשנים האחרונות כבר חתם בקבוצה הסינית שנחאי שינואה, וצפוי להרוויח בה שכר חסר תקדים של כ-200 אלף ליש"ט לשבוע - כ-314 אלף דולר לשבוע, אבל עשוי לרשום את אחת ההעברות המפתיעות של הקיץ.

דיווחים בספרד טענו שהחלוץ מחוף השנהב צפוי להגיע לברצלונה על מנת להיפגש מחר עם ראשי המועדון ולחתום בשורות מחזיקת הגביע הספרדי. ערוץ הטלוויזיה הקטלאני Esport3 דיווח שעל אף החתימה שלו עם הקבוצה הסינית, יש לו סעיף בחוזה שמאפשר לו להשתחרר ממנו רק במקרה של מעבר לברצלונה, וחלוצה של צ'לסי מעוניין לעשות את המעבר.

על פי הדיווח, דרוגבה ייפגש עם ראשי ברצלונה ביום רביעי. מנגד, פרשן soccernet טוען ש"אומנם לדרוגבה אכן יש סעיף כזה בחוזה, והוא אמור להיפגש מחר עם המועדון הספרדי, אבל מקורות בברצלונה טוענים כי הם לא יחתימו את החלוץ כי העלות שלו גבוהה מדי".

נשיא בארסה סנדרו רוסל הגיב לשמועות והכחיש את הדיווחים. "דרוגבה? לא יודע על זה כלום", אמר נשיא המועדון, "אם הוא בברצלונה, אולי הוא בחופשה, לא יודע. אולי הוא הגיע לכאן בגלל עניינים אישיים, שום דבר שקשור לברצלונה".

רוסל הגיב למדיניות הרכש של המועדון, ואמר שברצלונה מקציבה 40 מיליון יורו בממוצע בפגרה. "זה לא אומר שאנחנו חייבים להוציא את כל ה-40 מיליון", הוא אומר, "אבל זה אומר שאנחנו לא יכולים להוציא יותר. אם בשנה אחת אנחנו מוציאים 30, בשנה הבאה יהיו לנו 50".

רוסל גם נשאל לגבי ג'ורדי אלבה, ואמר: "לא יודע. אני כל כך לא אוהב שהמשא ומתן הזה מתנהל בפומבי, אני נגד זה. כמה הוא שווה? משא ומתן תלוי בעד כמה הקונה רוצה לקנות, ועד כמה המוכר רוצה למכור".

עדכון ראשון: 9:38

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully