וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין וויד: "אתם האוהדים הטובים ביותר בעולם!"

וויד החמיא לאוהדים וירד על ספולסטרה, לברון שוב צעק על צ'אלמרס ובוש התרגש. צפו בהיט חוגגים אליפות בסטייל מיאמי

שחקני מיאמי היט דווין וויד, לברון ג'יימס עם הגביע. AP
הבט אל העתיד. וויד ולברון/AP

ארבעה ימים לאחר שגברה על אוקלהומה סיטי 1:4 בסדרת הגמר של ה-NBA וזכתה באליפות, יצאו הערב (שני) שחקני ההיט לרחובות מיאמי למצעד האליפות, כשהם מושכים עשרות אלפי צופים נלהבים ונרגשים. הקבוצה, כפי שנהוג באירועים שכאלה, נסעה ברחובות העיר על גבי אוטובוס קומותיים, כשלברון ג'יימס, דווין וויד ושאר חבריהם לקבוצה, כמו גם אנשי הצוות, נפנפו לקהל המשולהב, והציגו לראווה את הגביע החדש שקיבלו. בסיום, הגיע האוטובוס לאולם של הקבוצה שהיה מלא מפה לפה באוהדים רעשניים במיוחד, שהגיעו לחגוג עם קבוצתם.

מצעד האליפות של מיאמי. Joe Raedle, GettyImages
השיירה מגיעה. ההיט חוגגים ברחובות מיאמי/GettyImages, Joe Raedle

כשהגיעו לאולם, הוצגו שחקני ההיט אחד אחד, וזכו לשאת דברים. כצפוי, כשלברון ג'יימס עלה, הקהל כמעט ויצא מדעתו. הכרוז לא היסס ואמר למלך: "לעולם אל תעזוב אותנו". ג'יימס חייך וענה: "אני כאן, אני כאן". לאחר מכן סיפר ג'יימס על התחושות שלו, לאחר הזכייה ההיסטורית שלו באליפות. "זו התחושה הטובה ביותר שהיתה לי בקריירת הכדורסל שלי. התחלתי לשחק בגיל 9. היו לי אליפויות בית ספר, אליפוית תיכונים, אבל הזכייה באליפות הזו היתה החלום שלי".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
לברון ג'יימס חוגג במצעד האליפות של מיאמי. Joe Raedle, GettyImages
התחושה הטובה ביותר בקריירה שלו. לברון/GettyImages, Joe Raedle

"אני מעריך את העובדה שנותרתם לצידנו לאורך כל הדרך הזו", אמר וויד לאוהדים, "אתם האוהדים הטובים ביותר בעולם!". וויד המשועשע אף עקץ את מאמנו ואמר: "כשאני הגעתי למועדון, הדבר היחידי שהוא ידע לעשות אז היה להכין את הוידאו לחג המולד".

פאט ריילי במצעד האליפות של מיאמי. Joe Raedle, GettyImages
הרגע לו הוא חיכה כל כך הרבה. ריילי/GettyImages, Joe Raedle

ספולסטרה עצמו נזכר ברגע בו הקבוצה שלו עמדה במרכזה של ביקורת חריפה מצד התקשורת והאוהדים: "העולם שבחוץ לא תמך בקבוצה הזו", אמר ספולסטרה לקהל. "הם ביטלו אותנו, אבל הם לעולם לא צפו עד כמה הקבוצה הזו קרובה למשפחה. זה היום לחגוג, בואו נראה לכולם איך עושים את זה כמו שצריך!".

אוהדים חוגגים במצעד האליפות של מיאמי. Joe Raedle, GettyImages
עמדו מאחורי הקבוצה לאורך כל הדרך. אוהדי מיאמי זוכים לחגוג/GettyImages, Joe Raedle

כריס בוש, עבורו הפלייאוף היה רכבת הרים לא פשוטה, סיפר על הפציעה, כמו גם על העובדה שהמשחקים התקיימו רגע לאחר לידת בנו, בסיבוב הראשון. "זה היה סוריאליסטי", אמר בוש. "אבל עכשיו, עכשיו האליפות הזו זה מרגישה נכון. זה מרגיש כמו שזה משהו שהיה צריך להיות. הייתי רוצה לעשות את זה כל הזמן".

שחקן מיאמי היט שיין באטייה מחזיר מחבת במצעד הזכייה באליפות. AP
אתה מתכוון לבשל לנו משהו? באטייה/AP

מריו צ'אלמרס, שהיה אחד מהחלקים המשמעותיים ביותר בפאזל של ההיט בפלייאוף, היה גם זה שחטף הכי הרבה אש מחבריו לקבוצה. כל מי שצפה בפלייאוף יכול להיזכר בלברון, וויד ובוש צועקים על הגארד על ההחלטות שלו, וצ'אלמרס נשאל בעניין. "זה בהחלט לא היה קל", אמר הרכז. בהמשך אף הוקרנו על המסך מספר קטעים בהם רואים את וויד ולברון צועקים עליו, מה שגרם ללברון עצמו לקום מהכיסא, ולהתחיל לצעוק על צ'אלמרס שוב, באמצע הראיון. צפו בקטע הקורע.

מייק מילר סיפר לקהל על הרגע שבו החליטו ההיט להשאירו במועדון ולא לשחררו. "אני זוכר ששלחתי לפט ריילי הודעת טקסט", סיפר מילר. "כתבתי לו: 'תודה שלא לקחתם אותי לחלק האחורי של החווה והרדמתם אותי. עדיין יש לי מה לתת'". לעומתו, יודוניס האסלם, שהיה נראה מעט מותש בסיום מסע האוטובוסים, נשאל האם הוא מתכוון לנוח בקרוב. "יש לי עוד הרבה חגיגות לפניי", אמר האסלם המחוייך. "אני ממש לא סיימתי, המסיבה רק התחילה".

אוהדים חוגגים במצעד האליפות של מיאמי. Joe Raedle, GettyImages
אקסטזה ברחובות מיאמי/GettyImages, Joe Raedle

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully