וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרי מונה לג'נרל מנג'ר של אטלנטה

הג'נרל מנג'ר לשעבר של קליבלנד, שחתם לשש שנים: "נרגש לקבל את ההזדמנות לעזור לבנות משהו מיוחד, ומצפה לעתיד"

לאחר שבדקה מספר מועמדים בשבועות האחרונים, הודיעה הערב (שני) אטלנטה הוקס כי היא ממנה את דני פרי לג'נרל מנג'ר החדש שלה לשש השנים הקרובות. פרי יחליף את ריק סונד, שכיהן בתפקיד בארבע העונות האחרונות, ויישאר כיועץ להוקס. "אני נרגש מאוד להיות כאן ולקבל את ההזדמנות לעזור לבנות משהו מיוחד עבור ההוקס ועבור הקהילה באטלנטה", אמר פרי. "ההוקס משקיעים את מירב המאמצים שלהם להצלחה קבועה עבור האוהדים שלהם, ועושים כן עם האנשים הנכונים בצורה הנכונה. אני מצפה בקוצר רוח לעתיד המשותף שלנו יחד".

אלא שעם כל הכבוד לאופטימיות של פרי, הרי שההוקס לא בדיוק רשמו הצלחות כבירות בשנים האחרונות. המועדון אמנם הצליח להתייצב מעט והגיע לפלייאוף בשלוש השנים האחרונות, אבל לא הצליח לבצע את הקפיצה הגדולה, כשכל העת עומדת סכנת מכירת המועדון באוויר. לפני פחות משנה כבר היתה עסקת מכירה שכזו במרחק נגיעה, אך זו נפלה לבסוף, והאפשרות שהמועדון יחליף ידיים עדיין קיימת בהחלט.

גם פרי עצמו לא רשם הצלחה גדולה בקריירה שלו כג'נרל מנג'ר, כשקיבל את התפקיד בקליבלנד של לברון ג'יימס בין השנים 2005 ל-2010. כזכור, הקאבס בראשותו של קינג ג'יימס לא היו רחוקים מאליפות, אך לא מעט טענות עלו על כך שפרי לא הצליח להקיף את ג'יימס בשחקנים משלימים מוצלחים, מה שהוביל לבסוף לעזיבתו של ה-MVP המכהן למיאמי.

העונה האחרונה היתה מוצלחת למדי עבור ההוקס, שסיימו במאזן של 26:40, זאת למרות פציעתו של אל הורפורד המצויין בשלב מתקדם של העונה. לפרי יהיה כמובן גם את ג'ו ג'ונסון, ג'וש סמית' (שמסיים חוזה בסיום העונה הקרובה), מרווין וויליאמס וג'ף טיג, כלומר לא מעט חומר מוצלח עבור פרי להתחיל ולעבוד איתו.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully