וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוחצירא: "אם נעבוד קשה, נצליח לעבור"

תהל אלון

25.6.2012 / 14:28

בקרית שמונה לא מקלים ראש בז'ילינה הסלובקית. בדש: "קבוצה מנוסה במפעל האירופי". לנדאו לשחקנים: "אין מה להתלונן"

עירוני קרית שמונה זכתה היום (שני) להגרלה סבירה בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות בדמות אלופת סלובקיה ז'ילינה. האלופה הישראלית תתארח בסלובקיה ב-17 או ב-18 ביולי ותארח את משחק הגומלין בישראל כעבור שבוע. בתום האימון שנערך בקיסריה אסף המאמן גילי לנדאו את השחקנים ועדכן אותם בתוצאות ההגרלה: "אין מה להתלונן, מי שבא ברוך הבא", אמר המאמן לשחקניו.

השוער דני עמוס הגיב להגרלה ואמר לוואלה! ספורט: "הגרלה לא קלה, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו שאפשר לעבור. יש לנו סגל טוב וקבוצה טובה. עוד נכיר ונלמד את היריבה ונבוא מוכנים".

ברק בדש הוסיף: "לקרית שמונה כל הגרלה הייתה קשה. אנחנו קבוצה שלא מדורגת ובלי ניסיון במפעל הזה. ז'ילינה לעומתנו מנוסה במפעל האירופי. הם הגיעו לשלב הבתים לפני שנתיים. אנחנו מקווים לייצג את קרית שמונה בכבוד ולנסות לעבור שלב למרות שהולך להיות משחק קשה".

שמעון אבוחצירא: "ז'ילינה היא קבוצה טובה ויש לה היסטוריה מפוארת במדינה שלה. אני מאמין שאם נעבוד קשה ונוכיח את עצמנו, נצליח לעבור אותה".

חלוץ ז'ילינה תומאש מאיטאן אמר: "אני לא מכיר את הכדורגל הישראלי, אבל מריו פצ'אלקה אמר לי שקרית שמונה קבוצה טובה. העובדה שהם לקחו אליפות בישראל על חשבון קבוצות חזקות מלמדת על הכוח שלהם. זו אחת היריבות הקשות שיכולנו לקבל".

סטניסלב אנגלוביץ', ששיחק בעבר במכבי נתניה, הוסיף: "קרית שמונה יריבה קשה ולכדורגל הישראלי יש איכויות. נעשה הכל כדי לעבור את האלופה הישראלית ולהתקדם לסיבוב המוקדמות השלישי. אנחנו צריכים ליצור מקדמה כמה שיותר טובה במשחק הבית".

הכירו את ז'ילינה - יריבת קרית שמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully