וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחתם ההסכם על העברת מ.כ הבקעה לאילת

25.6.2012 / 10:03

דורון הרציקוביץ', בעלי מ.כ הבקעה, החזיר את הכדורסל לעיר הדרומית בארץ. השם: הפועל אילת או מ.כ אילת. טפירו מועמד

דורון הרציקוביץ', בעלי מ.כ הבקעה, חתם הבוקר (שני) על החוזה שמעביר את הקבוצה מאיזור בקעת אונו לאילת, ולמעשה החזיר את הכדורסל לעיר הדרומית בישראל לאחר 13 שנה. במסגרת ההסכם תעבור קבוצת הבוגרים של המועדון לשחק באולם באילת, והוא כפוף להחלטת מנהלת ליגת העל, שלא צפויה להערים קשיים בנושא.

בתקופה הקרובה יוחלט מה יהיה שם הקבוצה: הפועל אילת או מ.כ אילת. כמו כן קיים ניסיון להקים קבוצת בת למועדון בליגה ארצית כאיחוד של הפועל אילת שמשחקת בליגה השלישית לבין הפועל חבל אילות. הקבוצה, ביחד עם המאמן עודד קטש שמונה בשבוע שעבר, תוצג במסיבת עיתונאים מיוחדת ביום רביעי הקרוב.

בימים האחרונים לא מעט שחקנים הוצעו למועדון ביניהם מאיר טפירו, גוני יזרעאלי, אבי בן שימול, משה מזרחי, יחזקאל סקוורר, ניר כהן ודיון דאוול. לאחר החתימה על ההסכם צפויים בהנהלה, בראשות הבעלים דורון הרציקוביץ', לשבת עם קטש ולהתחיל בבניית הסגל לקראת העונה הבאה.

הפועל אילת עלתה לליגת העל בעונת 1991/2 ושיחקה בה כאמור כמעט עד לסוף שנות ה-90. עונת השיא של הקבוצה הייתה 1997/8 אז ניצחה במסגרת היורוקאפ את פנאתנייקוס הגדולה ואף הגיעה לגמר הפלייאוף בו הפסידה 3:0 למכבי תל אביב. בין היתר אימנו בקבוצה אריק שיבק, משה ויינקרנץ ואפי בירנבוים וכיכבו בה ג'ו דאוסן, וילי סימס, אנדרו קנדי, ארי רוזנברג, מאיר טפירו ואמיר כץ.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully