וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואל דנג: "יש אמת מאחורי השמועות על הטרייד עליי"

האם לואל דנג יעזוב הקיץ בטרייד לגולדן סטייט? כוכב שיקגו לא יופתע אם זה יקרה: "הייתי רוצה להישאר בבולס אבל זה הביזנס"

לואל דנג טוען שהוא לא יופתע אם שיקגו תשחרר אותו בטרייד בקיץ הקרוב. דנג בן ה-27, שנמצא עם נבחרת בריטניה שמתכוננת למשחקים האולימפיים, שמע בשבועות האחרונים לא מעט שמועות בתקשורת בנוגע לעתידו, כשהדיווחים טענו שהוא עשוי לעבור לגולדן סטייט תמורות הבחירה השביעית של הווריורס בדראפט הקרוב. לטענתו, ההתעקשות שלו לדחות את הניתוח בפרק כף היד עד אחרי האולימפיאדה היא לא חלק מהשיקולים של ראשי שיקגו, שכביכול כועסת על ההחלטה שלו לשחק באולימפיאדה על חשבון החלמתו, בניגוד לבקשת המועדון.

"אני מאמין שתמיד יש אמת שעומדת מאחורי שמועות", אומר דנג, "אבל כספורטאי, אסור לך להיות מודאג מזה, כי זה בזבוז זמן להתעסק במשהו שאין לך שליטה עליו. אם זה לא נכון, המנהל תמיד יכול לבוא ולהגיד לך שזה לא נכון. אבל אם הוא לא אומר כלום, סימן שאולי יש שיחות. אני תמיד אומר שאם השם שלי מוזכר בטריידים, זה אומר שיש מישהו שרוצה אותי. הייתי רוצה להישאר, כני אוהב את שיקגו, אני אוהב את הבולס, אבל במקביל אני יודע שזה הביזנס".

אומנם השבוע הרופא שניתח את דרק רוז ציין ש"השיקום שלו נמצא מעבר למצופה", אך לאור העובדה שזמן ההיעדרות שלו הוא בין 8 ל-12 חודשים, הוא צפוי להחמיץ את כל העונה הבאה. אם הבולס ייפטרו גם מדנג, הרי שהקבוצה של תום תיבודו עלולה לשנות את פניה לחלוטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully