וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנאתינייקוס רוצה למנות את יאסיקביצ'יוס למאמנה

הרכז יהפוך כבר הקיץ למאמן פאו ויחליף את אוברדוביץ'? הנטייה שלו להשיב בשלילה. במקרה כזה, זדובץ' יזכה לפנייה

האם כוכב מכבי תל אביב לשעבר שרונאס יאסיקביצ'יוס יהיה מאמנה הבא של פנאתינייקוס? כלי התקשורת ביוון מדווחים היום (ראשון) כי הכוכב הליטאי של פאו קיבל הצעה להיות מחליפו של ז'ליקו אוברדוביץ', שהודיע על עזיבתו את המועדון אחרי 13 עונות.

בשלב הזה יאסיקביצ'יוס טרם השיב לראשי המועדון, והוא נמצא בשלב הזה עם נבחרת ליטא. על פי ההערכות, הגארד מעוניין להמשיך ולשחק לפחות עוד עונה אחת, ולכן הוא צפוי להשיב בשלילה להצעה. בכל מקרה, בפאו לא קופאים על השמרים, ומכינים אופציה חלופית למקרה שאכן שאראס יסרב, כשבמקרה כזה הם יפנו ליורי זדובץ', שאימן את ספרטק סנט פטרסבורג בעונה החולפת.

זדובץ' בן ה-45 הדריך לא מעט קבוצות באירופה, כשהחל את דרכו כעוזר מאמן בנובו מסטו, ובהמשך הקריירה הוא עבר דרך ספליט, היראקליס, לובליאנה, בוסניה סראייבו, נבחרת סלובניה ובשנה האחרונה כאמור הוא עבד ברוסיה והדריך את יותם הלפרין. היתרון העיקרי באפשרות שהוא יגיע תהיה בכך שהוא נמצא ביחסים טובים עם אוברדוביץ' הפורש.

אפרופו אוברדוביץ', ששמו נקשר למספר קבוצות בטורקיה ובספרד: כתבנו אוהד גרינוולד מציין שהמאמן צפוי לדחות את ההצעה הכספית הגדולה שהגישה לו אפס פילזן ולהכריז על שנת חופש מאימון. מיד לאחר פרישתו מפאו, הוא הפך באופן טבעי למאמן המבוקש באירופה. כאמור, בשלב זה מסתמן שהמאמן הוותיק יחליט שלא לאמן בעונה הבאה, וינוח מפעילות לאחר התקופה הארוכה והאינטנסיבית במועדון.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully