וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרה פירלו: "ההקפצה שלי הלחיצה את האנגלים"

באיטליה חגגו את העלייה לחצי הגמר, פירלו על הפנדל הגאוני שלו: "לא פחדתי". פראנדלי כמו מוכן לחצי: "גרמניה פייבוריטית"

איזו חגיגה של איטליה. האזורי תוסכלו על ידי אנגליה לאורך 120 דקות שהסתיימו ב-0:0, לא הצליחו להביא את השליטה שלהם לביטוי בשערים וכבר פיגרו בפנדלים אחרי החמצה של ריקרדו מונטוליבו, אבל לבסוף ניצחו בדו קרב מהנקודה הלבנה 2:4 וקבעו לעצמם מפגש עם גרמניה בחצי גמר היורו.

אנדראה פירלו הסביר את ההקפצה שלו מול ג'ו הארט, ששינתה את המומנטום. "ראיתי את השוער עושה תנועות מוזרות, אז חיכיתי שיזוז ובעטתי ככה", הוא אמר, "בשלב הזה היה קל לתת הקפצה. כנראה שהבעיטה שלי הלחיצה את האנגלים, ובאמת מיד אחריי אשלי יאנג החטיא. לא פחדתי. אנגליה בכלל לא יזמה במשחק, רק ניסתה להגן, ואנחנו נשארנו בשליטה. חבל שלא ניצלנו את המצבים שהיו לנו ולא ניצחנו ב-90 דקות". פירלו הוסיף ש"מריו באלוטלי עבד קשה ועזר לנו מאוד. הוא אולי עשה כמה טעויות בפיניש מול השער, אבל הוא עדיין שחקן איכותי, והוא עוד ישתפר".

"שיחקנו מצוין והגיע לנו לנצח", סיכם המאמן המנצח, צ'זארה פראנדלי, "היינו יותר מבסדר. שיחקנו עם סבלנות, יצרנו מצבים ובסוף היינו צריכים גם קצת מזל. שיחקנו עם לב ואופי, ובעיקר מצאנו פתרונות נגד נבחרת שהקשתה עלינו".

המאמן גם התייחס בקצרה לחצי הגמר, שם תפגוש הנבחרת שלו את הנבחרת הכי מרשימה עד כה בטורניר: "גרמניה לגמרי פייבוריטית, אבל תנו לנו ליהנות עכשיו כמה דקות לפני שאנחנו חושבים על המשחק הבא".

אלסנדרו דיאמנטי, שכבש את הפנדל ששלח את איטליה לחצי הגמר, אמר בסיום: "הפנדלים עשו צדק. לגבי הפנדל שלי: בכל הכנות, לא עבר לי הרבה בראש. רק חשבתי על להבקיע ואז ג'יג'י (בופון) אמר לי לבעוט לפינה. זו הייתה הופעה גדולה של כולם, מהדקה הראשונה ועד הדקה האחרונה, קרב בו שלטנו מהרגע הראשון".

אנדראה ברצאלי כבר מסתכל לחצי הגמר: "זו לא בעיה מבחינתנו שגרמניה פייבוריטית. עכשיו קלטנו את הפוטנציאל האמיתי שלנו. לא נתחיל כפייבוריטים, אבל עוד לא הפסדנו. יש עייפות, ואפשר להרגיש אותה, אבל הניצחון הזה הדליק בנו אש חדשה".

אלסנדרו דיאמנטי שחקן נבחרת איטליה מול ג'ו הארט שוער נבחרת אנגליה. רויטרס
"לא עבר לי הרבה בראש בפנדל האחרון". דיאמנטי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully