וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בטיס, מיקי רוקה, מת מסרטן בגיל 23

הבלם הצעיר נאבק במחלה מאז מארס 2011. החדשות הגיעו למחנה נבחרת ספרד. פיקה: "שולח חיבוק גדול למשפחה שלו"

שחקנה של בטיס הספרדית, מיקי רוקה, מת היום (ראשון) מסרטן בגיל 23. "מיקי רוקה נלחם בסרטן בעצמות מאז מארס 2011", נכתב באתר הרשמי של המועדון מסביליה, "ההנהלה, הצוות המקצועי, שחקני הקבוצה הבוגרת ושחקני קבוצת הנוער, ובעיקר החלק החשוב ביותר במועדון: האוהדים, מאוחדים בכאבם העמוק בעקבות מותו של כדורגלן צעיר, של אחד מהם".

רוקה נולד בעיר ליידה שבחבל קטאלוניה וב-2005, כשהיה בן 17, הוחתם על ידי ליברפול, לבש את מדי קבוצת הנוער שלה ואף שותף כמחליף במשחק ליגת האלופות של הקבוצה הבוגרת נגד גלאטסראיי. בשנים הבאות הוא שיחק כמושאל באולדהאם, חרס וקרטחנה, ואחרי שלא הצליח להתברג בסגל הקבוצה הראשונה של ליברפול וסיים את חוזהו, כמו כן, הוא חתם בבטיס. הוא הספיק לרשום שלוש הופעות בינלאומיות בנבחרת הנוער של ספרד.

בלם ברצלונה ונבחרת ספרד, ג'רארד פיקה, שמע את החדשה המצערת וצייץ בטוויטר: "אני שולח חיבוק גדול למשפחתו של מיקי רוקה. הכרתי אותו מהתקופה בה הוא שיחק בליברפול ואני במנצ'סטר יונייטד. נוח על משכבך בשלום חבר".

אנדרס אינייסטה הוסיף בטוויטר שלו: "חדשות רעות מאוד. אני רוצה לשלוח חיבוק גדול והרבה עידוד למשפחתו של מיקי רוקה. נתגעגע אלייך".

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully