וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "אפילו למסי יש את המבקרים שלו"

הפורטוגלי שוב מזכיר את הארגנטינאי, הפעם כשנשאל על הלחץ שיש עליו: "אפשר להגיע לגמר. יש לחץ על הנבחרות האחרות"

הקרב המילולי בין ליאונל מסי לכריסטיאנו רונאלדו מסרב לגווע. הראשון מדבר, השני בוחר שלא להגיב, וגם היום (ראשון) אנחנו מקבלים את המשך הטלנובלה הבלתי נגמרת הזו. הכוכב של נבחרת פורטוגל התראיין ונשאל על הלחץ שמונח על כתפיו לקראת המשחק החשוב בחצי הגמר נגד ספרד ביום רביעי, ואיכשהו בחר להזכיר את הכוכב הארגנטינאי של ברצלונה.

"אפילו למסי יש את המבקרים שלו", אמר רונאלדו. "אתה לא יכול לרצות את כולם, אבל אני לא כועס או מתוסכל מזה. ככל שאתה הופך להיות כוכב גדול יותר, כך הלחץ הוא גדול יותר להופיע ברמה המתקבלת כדי להוריד את האנשים מהגב שלך. אני מקבל את זה כחלק מהיותי כדורגלן מקצועני. אין לי אג'נדה לגבי קבלת הביקורות, אני פשוט הולך ומשחק כמיטב יכולתי".

רונאלדו גם נשאל על המפתח להצלחה של פורטוגל תחת פאולו בנטו, וציין: "אנחנו משתפרים וזה חשוב. יש אחדות בסגל שלנו, יש לנו נבחרת טובה ומתלהבת וזה עוזר. זה קשה להגיע לאן שהגענו, אבל אנחנו נכנסים לשלב הזה עם הרבה אופטימיות וזה לא חשוב את מי אנחנו פוגשים בחצי הגמר. המטרה שלנו עכשיו היא להגיע לגמר. למה לא? יש לחץ אדיר על הנבחרות האחרות בטורניר ואנחנו מסוגלים להתקדם מבלי ציפיות מוגזמות. לא משנה מה יקרה, מגיעות לנו כל המחמאות".

אתר וואלה! יורו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully