וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לה גרט: "בקרוב נדון לגבי עתידו של לורן בלאן בצרפת"

נשיא ההתאחדות הצרפתית התייחס לעתידו של המאמן, שמחוזר ע"י טוטנהאם. על הקמפיין: "זה יורו מתקבל על הדעת, לא יותר"

יממה לאחר ההדחה המאכזבת מיורו 2012 על ידי ספרד (2:0), התראיין היום (ראשון) נשיא ההתאחדות הצרפתית נואל לה גרט לתחנת רדיו מקומית והתייחס לכל הסוגיות הבוערות. בין היתר הוא דיבר על התקרית של סמיר נאסרי, על עתידו של המאמן לורן בלאן ועל הקמפיין של הטריקולור.

על התקרית של נאסרי אמר: "אני אבקש מהעיתונאי להיפגש איתי, אבל מה שסמיר עשה הוא בלתי נסבל. אני מבין שיש תגובות שליליות. סמיר היה עצבני, הוא רוצה להצליח, אבל הוא לא מצליח לשמור על קור הרוח שלו".

בנוסף, לה גרט גם דיבר על עתידו של לורן בלאן, שנחשב לאחד המועמדים לרשת את הארי רדנאפ בטוטנהאם, ואמר: "ראיתי את לורן אתמול בלילה. הבטחנו לא לדבר על עתידו במהלך הטורניר. ניפגש בקרוב כדי לדון בעתיד שלו. אנחנו חייבים לקחת שבוע כדי לתת לעניינים להירגע מעט. ניפגש שוב בעוד שמונה ימים ואז אני מניח שיהיה מה להודיע. כאדם, לורן הוא מלא כבוד ואדם נעים. אנחנו חייבים לשוחח על כדורגל, התשוקה שלו והקריירה שלו. אנחנו חייבים לראות איך הוא רואה את הדברים לעומת איך אנחנו רואים את הדברים".

על הקמפיין של הנבחרת אמר לה גרט: "היה יורו מתקבל על הדעת בסך הכל. הצלחנו לעלות לרבע הגמר למרות ההפסד לשבדיה, שהיה מאכזב מאוד. לא הצלחנו גם מול ספרד. זה יורו מתקבל על הדעת, לא יותר מזה. ספרד הייתה טובה מאיתנו, עם רמה קבוצתית גבוהה יותר משלנו. אין לנו במה להתבייש. ספרד לא הגיעה ליותר מדי הזדמנויות, אבל אנחנו לא שיחקנו טוב מספיק בהתקפה.

"היריבה הייתה חזקה מדי בשבילנו ואנחנו עדיין לא ברמה שלה. התקדמנו ואנחנו במקום ה-16 בדירוג פיפ"א וסיימנו בין שמונה האחרונות ביורו, זו הייתה המטרה שלנו והצלחנו לעמוד בה. אבל לדבר על כך שהנבחרת שלנו היא הכי טובה, זה לא ניתוח נכון. חומר השחקנים הנוכחי לא יכול להיות אלוף אירופה. חייבים להיות ריאלים. יש הבדלים והדרך לזכייה בתואר עוד ארוכה".

נבחרת צרפת בוואלה! יורו 2012

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully