וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים הודיעה על ועדת איתור למנכ"ל חדש

24.6.2012 / 19:47

מהמועדון נמסר: "ההחלטה התקבלה בצל ההכרזה הטראגית על גומא אגייאר כנעדר". ברדאלי וסטרוברי לא ימשיכו בקבוצה

בצל היעלמותו של גומא אגייאר, דירקטוריון הפועל ירושלים הודיע היום (ראשון) על הקמת ועדת איתור לבחירת מנכ"ל/ית חדש/ה לקבוצה. מהמועדון נמסר ש"ההחלטה התקבלה בצל ההכרזה הטראגית על גומא אגייאר כנעדר, זאת על מנת לאפשר לקבוצה להיערך באופן מיטבי לעונה הבאה".

בירושלים הוסיפו: "ועדת האיתור תביא את המלצותיה בפני הדירקטוריון בתוך תקופה קצרה ככל הניתן. הדירקטוריון בחר מתוכו את החברים הבאים לכהן בוועדת האיתור: רו"ח קובי נבון, מר אלי גונן וליאור חורב. מר אהרון פוגל, יו"ר קבוצת מגדל המאמצת הבכירה של הקבוצה, יצטרף אף הוא כחבר הוועדה. המנכ"ל/ית שיבחר יחליף את דני קליין שהודיע על החלטתו שלא לחדש את חוזה עבודתו עם הקבוצה".

אגייאר נעדר מאז יום שלישי. הוא יצא את סירתו מהנמל בפורט לודרדייל בפלורידה. לאחר שלא שב לביתו, הודיעה רעייתו למשטרה על היעדרותו והביעה את דאגתה, ואנשי משמר החופים החלו לחפשו. יחד עם זאת, מאז שהחלו החיפושים, איש העסקים טרם נמצא וכעת קיים חשש גדול לגורלו.

בתוך כך, הפועל ירושלים לדי.ג'יי סטורברי וראמל בראדלי כי הקבוצה החליטה שלא ולממש את האופציה עליהם בעונה הבאה. שרון דרוקר מעוניין בדגן יבזורי וגל מקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully