וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ואאו פריירה: "אסור לעשות טעויות נגד ספרד"

מגן פורטוגל מתכונן לחצי הגמר: "נצטרך להיזהר מהמסירות המצוינות של הקשרים שלהם. יהיה צמוד, הסיכויים 50-50"

המפגש האחרון בין נבחרות פורטוגל וספרד נגמר בצורה חד צדדית: 0:4 מוחץ לפורטוגלים במשחק ידידות בליסבון. ביום רביעי תפגשנה שתי הענקיות האירופאיות פעם נוספת, אבל הפעם במסגרת רשמית - חצי גמר יורו 2012 - ואף אחד לא משער שזה ייגמר בצורה דומה.

"הסיכויים בחצי הגמר הם 50-50. זה יהיה משחק שונה לגמרי מאותו 0:4. אז זה היה משחק ידידות ולא היה שום סיכון. ספרד הייתה רגועה ומרושלת באותה התמודדות", אמר היום (ראשון) מגן פורטוגל ז'ואאו פריירה, שפתח בכל ארבעת המשחקים של נבחרתו בטורניר עד כה, "הפעם זה יהיה הרבה יותר קשה ושווה כוחות. בגביע העולמי ב-2010 המשחק היה צמוד וספרד ניצחה 0:1, אבל כל אחת מהנבחרות הייתה יכולה לנצח".

פורטוגל פתחה את הטורניר הנוכחי עם הפסד 1:0 לגרמניה, אבל מאז השיגה שלושה ניצחונות רצופים. פריירה הוסיף: "למרות שהתחלנו לא טוב, השתפרנו. אני מקווה שלא נעשה טעויות כי ספרד היא נבחרת שתדע לנצל אותן. נצטרך להיות זהירים מול הקשרים שלהם, שיודעים למסור כדורים מצוינים".

פריירה התייחס גם לחיסרון של הלדר פוסטיגה, שנפצע ברבע הגמר נגד צ'כיה וגמר את הטורניר: "נלסון אוליביירה או הוגו אלמיידה יכולים להחליף אותו. נלסון היה טוב בכל הפעמים שהוא נכנס כמחליף בשלב הבתים ואלמיידה הראה הרבה ביטחון כשהוא נכנס נגד צ'כיה. זה מה שאנחנו מצפים - שכולם יראו אמביציה ותשוקה - זה מה שהופך את הנבחרת שלנו לחזקה".

נבחרת פורטוגל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully