וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "מחכה לנו שבוע אינטנסיבי"

24.6.2012 / 13:31

מאמן נבחרת העתודה מתכונן לשבוע משחקי ההכנה של הנבחרת. אור סולומון ייצא למשחקים, עוז בלייזר מונה לקפטן

נבחרת העתודה של ישראל, בהדרכתו של שרון דרוקר, תמריא מחר (שני) לגיאורגיה לשני משחקי הכנה מול הנבחרת המקומית. לאחר מכן תצא ישראל לסרביה, שם תפגוש עוד שתי נבחרות שישחקו בדרג א', סרביה וטורקיה וכן את פינלנד מדרג ב'.

מי שייצא עם הנבחרת הוא הפורוורד אור סולומון שסבל משבר ביד כבר ביומו השני של מחנה האימונים, והוא עשוי להשתתף במשחקי המבחן. הפורוורד עוז בלייזר מונה היום על ידי מאמני נבחרת העתודה לקפטן הנבחרת שתתמודד ב-12-22.7 באליפות אירופה דרג ב' בסופיה, במטרה לסיים בין 4 הראשונות ולחזור לדרג א'.

"מטרת הנסיעה הזו לקיים משחקי הכנה בינלאומיים ברמה גבוהה", אמר המאמן שרון דרוקר לקראת המשחקים, "יש לנו חבורה של בחורים שצריכה לשחק והרבה. סבלנו במהלך ההכנה בקשיים, בעיקר בכל הנוגע לפציעות ואנחנו מקווים שהשחקנים שיוצאים איתנו ידעו להעלות את הרמה ולמלא את המקום של הפצועים. הגרעין של הנבחרת הזו רץ יחד כבר כמה שנים ובמהלך החודשים האחרונים בדקנו הרבה שחקנים בגילאים האלו והוספנו לסגל שחקנים שלא היו בו בעבר. אחת המטרות בנסיעה הזו היא לקבל ניסיון בינלאומי ומצפה לנו שבוע מאוד אינטנסיבי. לאחר מכן נחזור ארצה לשבוע אחרון של תיקונים, השלמות וחידודים כדי להגיע במצב הטוב ביותר לקראת המשימה שלנו ב-12 ביולי בבולגריה".

סגל הנבחרת: גיא לביא, עוז בלייזר, לירז אריאלי, רם אליספור, אלון אברמוביץ', שון דאוסן, דולב דראפיץ', שון לבנובסקי, איגור מאיור, שי קליימניץ, בן אלטיט, בר טימור, אור סולומון. מאמנים: שרון דרוקר, מתן חרוש ושי סגלוביץ'. מנהל הנבחרת: יורם חיאט.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully