וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרזגה: "השערים האלה גדולים מהשער בגמר יורו 2000"

הצרפתי חגג את הצמד שלו, שהחזיר את ריבר פלייט לליגה הראשונה בארגנטינה. קבנאגי: "רוצים אליפות בעונה הבאה"

363 ימים ארוכים עברו על ה'מיליונרים', ריבר פלייט. הקבוצה המעוטרת ביותר בתולדות הכדורגל הארגנטינאי מצאה את עצמה לפני שנה בליגה השנייה, לראשונה בתולדותיה ולא ידעה איך לצאת מהסיוט הזה. ובכן, אמש (שבת), הכל הסתיים עם ניצחון 0:2 על אלמירנטה בראון, ששלח את האדומים לבנים בחזרה למקומם הטבעי בליגה הבכירה.

את שני השערים של ריבר כבש לא אחר מאשר דויד טרזגה הוותיק, כוכב נבחרת צרפת לשעבר, שהגיע להציל את הקבוצה: "השערים האלה היו יותר חשובים מהשער שכבשתי בגמר יורו 2000", אמר טרזגה, שכזכור היה חתום אז על שער הזהב בהארכה מול איטליה, "אני גם אוהד של ריבר, אז יש לזה משמעות כפולה עבורי. זה היה משחק מיוחד מאוד, כי הוא הגיע בדיוק שנה אחרי הירידה. חשוב לי להיות פה כשההיפך מתרחש".

נשיא הקבוצה דניאל פסארלה שמח, אבל נותר רגוע יחסית: "אני רוצה להגיד לכל אוהדי ואנשי הקבוצה שאני מאושר, אבל לא חוגג", הוא כתב במכתב רשמי שהוציא, "אני שמח שיצאנו כולם יחד מהמכה הכואבת הזו". המאמן מתיאס אלמיידה הוסיף: "זה בלתי נשכח. נתנו הכל בשביל ריבר, זו הקבוצה שאנחנו רוצים לראות וזה לא היה פשוט". הקפטן פרננדו קבנאגי הציב מטרה צנועה לעונה הבאה: "להיות אלופים בליגה הראשונה ולשחק בליברטדורס".

ריבר פלייט חזרה לליגה הראשונה

צפו בתקציר משחק העלייה של ריבר פלייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully