וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: אלעד חסין ימשיך כעוזר מאמן

24.6.2012 / 10:30

עוזר המאמן של דן שמיר ימשיך לעונה שנייה בקבוצה שסיימה במקום ה-3. המועדון יחנוך השבוע את בית הספר לכדורסל

הפועל חולון הודיעה היום (ראשון) על המשך דרכו של אלעד חסין בקבוצה כעוזר המאמן של דן שמיר. חסין הגיע לחולון בתחילת העונה שעברה כחלק מצוות האימון שבנה פיני גרשון בצוותא עם שמיר, וזאת לאחר שאת עונת 2010/11 פתח כמאמן מכבי חיפה. במהלך הקיץ התעניינו מספר קבוצות בשירותיו של חסין, אך הוא בחר לבסוף להמשיך בחולון לעונה נוספת.

שחקניה הישראלים של הפועל חולון שנמצאים בארץ החלו לעבוד כבר לקראת העונה הבאה. השחקנים עובדים בצורה פרטנית שלוש פעמים בשבוע בהדרכתם של שמיר, חסין ומאמן הכושר עמית גולדיאן.

בחולון החתימו עד כה את שחקן הפנים המוכשר אליאב מושיאשוילי, שמצטרף למורן רוט, אלכס צ'רנוביץ' ולשון דניאל בסגל הקבוצה. בקבוצה עושים מאמצים על מנת לצרף עוד שחקנים ישראלים על מנת לנסות ולשחזר את העונה שעברה. לקבוצה יש אופציה על הפורוורד טזמין מיטשל, אך השחקן יכול להתיר את חוזהו תמורת 20 אלף דולר.

כמו כן הודיע המועדון על השקת בית הספר והאקדמיה לכדורסל באירוע הפנינג מיוחד אשר יתקיים ביום רביעי הקרוב, ה-27 לחודש בשעה 17:00 בבית מכבי בחולון. בתחילתו של האירוע יתקיימו מבדקי התאמה לקבוצות אשר ישחקו בליגה ,מבדקים אלו מיועדים לבנים בכיתות ד'-ו'. החל מהשעה 18:30 יתקיים הפנינג כדור סל מיוחד בהשתתפות שחקני הקבוצה ומאמניה אשר מיועד לבנים ובנות בכיתות א'-ו'.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully