וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי ספרד: "לאיפה החרצופים הצרפתים נעלמו עכשיו?"

בספרד חגגו ועקצו את המדינה היריבה, בה הם מוצגים כמסוממים: "רונאלדו? כדי לזכות צריך לנצח את הטובים ביותר"

אלופת אירופה והעולם, נבחרת ספרד, עשתה אמש (שבת) צעד נוסף בדרך ל'תריפיט' הנחשק אותו היא מנסה להשיג, כשגברה 0:2 ברבע הגמר על השכנה מצפון, נבחרת צרפת. צמד של צ'אבי אלונסו (19, 90) ומשחק המסירות המחושב והרגיל של הספרדים, הותירו את הטריקולור חסרי אונים.

בין שתי המדינות זורם דם ספורטיבי רע בתקופה האחרונה, זאת לאחר שבצרפת קיימת תוכנית חרצופים טלוויזיונית בה מוצגים מיטב ספורטאי ספרד ככאלה שצורכים בסמים ממריצים, דבר שפגע מאוד בעם הספרדי: "לאיפה החרצופים הצרפתיים נעלמו עכשיו?", צעקו אוהדי ה'לה רוחה' ביציאה אמש מהאצטדיון בדונייצק וב'מארקה' אמרה הכותרת: "בובה בידיים של ספרד", עם הכוונה לאותם חרצופים.

לא כולם בספרד היו מרוצים יותר מדי מהיכולת וב'אל פאיס' הרציני כתבו: "ספרד, עם כדורגל יותר תכליתי מאשר יפה, הייתה מאוד אפקטיבית והצליחה לנצח". בעיתון שיבחו את צ'אבי אלונסו, שהפך לגיבור בהופעה ה-100 שלו בנבחרת ובמדריד הזכירו לכולם ששחקני ריאל כבשו יותר מכל קבוצה אחרת ביורו הזה, שבעה שערים (שלושה לרונאלדו, אחד לפפה, אחד לחדירה והצמד של אלונסו).

ואם כבר רונאלדו, כמובן שהמפגש הקרוב מולו ומול פורטוגל בחצי הגמר העסיק רבות את שחקני ספרד: "CR7? בשביל לקחת את התואר צריך לנצח את הטובים ביותר", הודיע השוער איקר קסיאס, "אם נשחק כמו שצריך, אף אחד לא אמור להדאיג אותנו". צ'אבי הנהדר הוסיף: "הפילוסופיה שלנו היא לשלוט בכדור וכל פעם מכבדים אותנו יותר. אנחנו מתרגשים מחצי הגמר וגאים בעלייה, בעיקר בגלל הדרך בה שיחקנו במשחק כזה חשוב".

נבחרת ספרד בוואלה! יורו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully