וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורן בלאן: "אני מתחרט רק על זה שספגנו מוקדם"

מאמן צרפת השלים עם ההפסד לספרד וההדחה ברבע הגמר: בנזמה: "מאוכזבים, יכולנו לנצח". לוריס: "אין לנו במה להתבייש"

נבחרת צרפת שוב סגרה הערב (שבת) קמפיין מאכזב מבחינתה. הטריקולור הודחו ברבע הגמר יורו 2012 אחרי הפסד 2:0 לספרד, שנהנתה מצד של צ'אבי אלונסו. הנבחרת של לורן בלאן, שסיימה במקום השני בבית ד', סגרה טורניר עם ניצחון אחד בלבד בארבעה משחקים, לעומת שני הפסדים ותיקו אחד. ממש לא קמפיין לארכיון, בטח כשמדובר בכמויות כישרון כל כך גדולות כמו שיש בנבחרת צרפת.

לורן בלאן מאמן נבחרת צרפת. רויטרס
הופעה מאכזבת. בלאן/רויטרס

מאמן צרפת לורן בלאן אמר לאחר המשחק: "הראינו משחק קבוצתי טוב, מילאנו את השטחים המתים והקשינו עליהם להניע את הכדור כי ידענו שהם יחפשו את השטחים האלה. היו לנו כמה הזדמנויות, אבל הדבר היחיד שאני באמת מתחרט עליו הוא זה שספגנו כבר במצב הראשון שהיה לספרד לכבוש. אם היינו מצליחים להחזיק עד המחצית ב-0:0, כמו שתיכננו, לקבוצה היה יותר מוראל במחצית השנייה".

בלאן המשיך ואמר: "תמיד כשאתה מפסיד במשחק, אז משהו חסר. אז אני לא יודע אם זו הייתה אמביציה או משהו כמו טכניקה שהייתה חסרה לנו. אני חושב שהשחקנים נתנו את כל מה שהיה להם. תמיד קשה לשחק נגד נבחרת כמו ספרד וידענו זה מה שיהיה".

קרים בנזמה אמר לאחר ההדחה הכואבת: "היה לנו משחק טוב, שיחקנו טוב והפסדנו, אבל הגענו לרבע גמר ואף אחד לא ציפה שנעלה. אנחנו מאוכזבים כי יכולנו לנצח אותם. זה לא רק שלא כבשנו, אלא הצורה שבה ספגנו את השער הראשון. אנחנו מאוכזבים שלא הצלחנו להגיע לארבע האחרונות, אבל אנחנו צריכים להרים את הראש. שיחקנו מול נבחרת מאוד חזקה".

גם הוגו לוריס היה מתוסכל מאוד בסיום: "זה תמיד מאכזב להפסיד, כי אנחנו משחקים כדי לנצח והאמנו שאנחנו מסוגלים לעמוד בכך. במחצית הראשונה היה לנו קשה ללחוץ על הספרדים, התקשינו קצת בהחזקה בכדור, אבל השתפרנו מאוד במחצית השניה. היה חסר לנו קצת דיוק, אבל אין לנו שום סיבה להתבייש, שיחקנו מול נבחרת מצויינת, ואנחנו צריכים לבנות על היכולת הזאת לקראת המונדיאל בברזיל".

שחקן נבחרת צרפת, קרים בנזמה יורד מאוכזב לאחר שנבחרתו הודחה ברבע הגמר בידי ספרד. Jasper Juinen, GettyImages
אף אחד לא ציפה שיעלו. בנזמה/GettyImages, Jasper Juinen

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully