וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי אלונסו: "הנבחרת הייתה פשוט פנומנלית"

כובש הצמד מול צרפת מרוצה אחרי העלייה לחצי הגמר. דל בוסקה: "קסיאס לא נגע בכדור". ראמוס: "לא ננוח על זרי הדפנה"

נבחרת ספרד עלתה הערב (שבת) לחצי גמר יורו 2012. הלה רוחה ניצחו 0:2 את צרפת ברבע הגמר, בזכות צמד של צ'אבי אלונסו, שציין את ההופעה ה-100 שלו במדי אלופת אירופה והעולם בצורה מושלמת. הנבחרת של ויסנטה דל בוסקה תפגוש בחצי הגמר ביום רביעי את פורטוגל וכריסטיאנו רונאלדו, שישחק מול חבריו מריאל מדריד.

ויסנטה דל בוסקה מאמן נבחרת ספרד. רויטרס
יכול לחייך. דל בוסקה/רויטרס

כובש הצמד צ'אבי אלונסו אמר לאחר המשחק: "הנבחרת הייתה פנומנלית וגם העובדה שעלינו ליתרון בשלב מוקדם יחסית עשתה את החיים לפשוטים יותר. אני שמח לחגוג את ההופעה ה-100 שלי עם צמד. ידענו שזה מסוג המשחקים שהוא לחיים או למוות והתעלינו מול צרפת. שלטנו במשחק וננסה לשחק כך או אפילו טוב יותר נגד פורטוגל". על המפגש מול רונאלדו אמר אלונסו: "אנחנו מכירים אותו טוב מאוד וכמובן שברמות הללו אין הרבה הפתעות".

מאמן ספרד ויסנטה דל בוסקה הוסיף: "שלטנו במשחק בצורה מצוינת מההתחלה ועד הסוף ואיקר קסיאס בקושי נאלץ לבצע עצירה אחת. הדבר החשוב ביותר עכשיו הוא להתאושש לקראת חצי הגמר". דל בוסקה המשיך ואמר: "התחלנו את המחצית השנייה לא טוב ונראינו קצת לחוצים, אבל הצלחנו לחזור לעצמנו". על העובדה שעלה שוב ללא חלוץ טבעי, אמר המאמן: "היו לנו שלושה חלוצים מצוינים. פברגאס היה מצוין ומבחינתי גם אלונסו ובוסקטס הם שחקנים התקפיים".

סרחיו ראמוס: "הראינו איזו נבחרת איכותית אנחנו בניצחון הזה ואנחנו בחצי הגמר עכשיו. אנחנו צריכים להמשיך כך כל הדרך אל הגמר. אסור לנו לנוח על זרי הדפנה, כיוון שכל משחק הוא כמו גמר ופורטוגל עברה דרך מרשימה מאוד כדי להגיע לחצי הגמר ויהיה משחק קשה מאוד".

ג'ורדי אלבה: "אנחנו שמחים מאוד מהמשחק הזה. היה קשה מאוד נגד נבחרת צרפתית חזקה שיודעת להתגונן וניסתה לדחוף את הכדור מהר קדימה. הרגשתי כמו בבית מהיום הראשון בסגל הזה והסתגלתי בלי בעיות מיוחדות לקבוהצ בגלל האווירה המצוינת שיש בחדר ההלבשה".

נבחרת ספרד בוואלה! יורו 2012

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully